Py ei vietä mun kanssa aikaa
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on Py?
Poikaystävä
Onpa hänellä erikoinen nimi.
Vuonna 2022 tytölle tulee yllätyksenä että miehellä on omakin elämä eikä hän elä vain tyttöä varten ja hänen huomioimista varten
Miksi kirjottaa mitään jos on niin laiska että ei jaksa kirjoittaa edes sanaa poikaystävä?
Tyttäreni nimi on My, jos odottamani lapsi on poika, hänestä tulee Py! Tältä palstalta saa hyviä ideoita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kirjottaa mitään jos on niin laiska että ei jaksa kirjoittaa edes sanaa poikaystävä?
Tuo on vakiintunut lyhenne. En usko että johtuu laiskuudesta.
Työskentelen teini-ikäisten kanssa ja todella monella tytöllä on tuo sama ongelma kuin ap:lla. Tuntuu, että pojilla ja tytöillä on tässä ihan erilaiset odotukset. Tytöt odottavat, että yhdessä ollaan mahdollisimman usein. Pojille riittää näkeminen viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muutakaan se on kuin laiskuutta jos ei jaksa kirjoittaa kokonaisia sanoja vaan kommunikoi lyhenteillä. Tuota olen ihmetellyt jo pitkää enkä vain tässä aloituksessa
Vierailija kirjoitti:
Työskentelen teini-ikäisten kanssa ja todella monella tytöllä on tuo sama ongelma kuin ap:lla. Tuntuu, että pojilla ja tytöillä on tässä ihan erilaiset odotukset. Tytöt odottavat, että yhdessä ollaan mahdollisimman usein. Pojille riittää näkeminen viikonloppuna.
Onko sielläkin yleisesti puhuttaessa tullut ilmi kuinka pojat on pahoja kun ei tee niin kuin tytöt haluavat? Ihan vain mielenkiinnosta olen miettinyt että missä iässä alkaa tytöillä se ajattelu että pojat ovat olemassa vain heitä ja heidän palvelua varten?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen kp saa vielä ulkoilla ilman hihnaa jos ei ole lpa?
Ja onko sillä merkitystä onko kyseessä vk vai ak?
Nuorena se kontrollointi ja omistushalu syntyy tytöillä poikaa kohtaan kun pojalla ei saisi olla omaa elämää ja pitäisi jatkuvasti olla takiaisen luona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muutakaan se on kuin laiskuutta jos ei jaksa kirjoittaa kokonaisia sanoja vaan kommunikoi lyhenteillä. Tuota olen ihmetellyt jo pitkää enkä vain tässä aloituksessa
Kautta aikojen Reijot on ollu Repejä, Liisat Lissuja, Martit Maroja jne jne jne. Laiskaa porukkaa kaikki tyynni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kautta aikojen Reijot on ollu Repejä, Liisat Lissuja, Martit Maroja jne jne jne. Laiskaa porukkaa kaikki tyynni.
Lempinimi ja lyhenne ei mielestäni ole millään tavalla sama asia mutta ilmeisesti olen väärässä?
Pettää sua