Onko miestä, josta ette näytä koskaan pääsevän yli?
Kuitenkin on toinen mies ja ehkä lapsiakin, mutta ajattelette vain sitä erästä miestä, josta ette pääse yli ikinä!
Kommentit (11)
No ei todellakaan. Mutta ehkä jollekin tasapainottomalle näinkin voi käydä.
Tuossa ei ole kyse siitå ettei pääse yli, vaan nykyisen kanssa ei ole kunnon rakkautta.
On, en näköjään unohda. Hänen kohtaamisensa korosti nimenomaan sitä, että omasta suhteestani puuttuu rakkaus. Tai no, välitän puolisostani kuten sisaruksesta tai hyvästä ystävästä.
Ei. Luulin että minulla oli. Vaikka kuinka tiedin että hän ei piittaa pätkääkään hyvinvoinnistani tai tunteistani (päinvastoin, pelasi ja hyväksikäytti omaa egoaan pönkittääkseen). Olin niin jumissa ja voin pahoin sen seurauksena.
Sitten tapasin nykyiseni ja se kontrasti herätti. Millaista onkaan olla suhteessa jossa on molemminpuolista kunnioitusta ja välittämistä. Sitten se entinen paska näkyi koko paskuudessaan enkä voi enää ymmärtää miten olinkaan niin kiinni yhdessä roskassa.
Oma isäni on vaikuttanut elämääni hyvässä ja pahassa niin paljon, että en pääse hänen vaikutuksestaan irti. Aikuiseen ihmiseen ei voi koskaan tehdä samanlaista vaikutusta kuin lapseen ja nuoreen tämän 20 ensimmäisenä elinvuotena.
Toki muistan ihastumiseni, rakastumiseni, pettymykseni ja eroni - mutta niillä ei ole ratkaisevaa merkitystä.
Tuo yli pääsy on liian vahva ilmaus, mutta kyllä, mun elämässä oli 9 vuotta sitten mies, jota edelleen mietin usein vaikka yhdessä emme olekaan, rakastan miestäni ja lapsiani ja olen onnellinen.
Yli olen päässyt, unohtanut en.
Tällä hetkellä on, emme ole edenneet pidemmälle. Exän kautta tutustuin mieheen. En vaan saa miestä mielestäni, magneetti vetää meitä yhteen.
- Nainen
Vierailija kirjoitti:
Tällä hetkellä on, emme ole edenneet pidemmälle. Exän kautta tutustuin mieheen. En vaan saa miestä mielestäni, magneetti vetää meitä yhteen.
- Nainen
Yksi lapsi on, ei miestä.
- Kirjoittaja
Ei ole.