Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko miestä, josta ette näytä koskaan pääsevän yli?

Vierailija
27.06.2022 |

Kuitenkin on toinen mies ja ehkä lapsiakin, mutta ajattelette vain sitä erästä miestä, josta ette pääse yli ikinä!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
2/11 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukahan se mies sitten on?

Vierailija
4/11 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan. Mutta ehkä jollekin tasapainottomalle näinkin voi käydä.

Vierailija
5/11 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei ole kyse siitå ettei pääse yli, vaan nykyisen kanssa ei ole kunnon rakkautta.

Vierailija
6/11 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, en näköjään unohda. Hänen kohtaamisensa korosti nimenomaan sitä, että omasta suhteestani puuttuu rakkaus. Tai no, välitän puolisostani kuten sisaruksesta tai hyvästä ystävästä.

Vierailija
7/11 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Luulin että minulla oli. Vaikka kuinka tiedin että hän ei piittaa pätkääkään hyvinvoinnistani tai tunteistani (päinvastoin, pelasi ja hyväksikäytti omaa egoaan pönkittääkseen). Olin niin jumissa ja voin pahoin sen seurauksena.

Sitten tapasin nykyiseni ja se kontrasti herätti. Millaista onkaan olla suhteessa jossa on molemminpuolista kunnioitusta ja välittämistä. Sitten se entinen paska näkyi koko paskuudessaan enkä voi enää ymmärtää miten olinkaan niin kiinni yhdessä roskassa.

Vierailija
8/11 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma isäni on vaikuttanut elämääni hyvässä ja pahassa niin paljon, että en pääse hänen vaikutuksestaan irti. Aikuiseen ihmiseen ei voi koskaan tehdä samanlaista vaikutusta kuin lapseen ja nuoreen tämän 20 ensimmäisenä elinvuotena.

Toki muistan ihastumiseni, rakastumiseni, pettymykseni ja eroni - mutta niillä ei ole ratkaisevaa merkitystä.

Vierailija
9/11 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yli pääsy on liian vahva ilmaus, mutta kyllä, mun elämässä oli 9 vuotta sitten mies, jota edelleen mietin usein vaikka yhdessä emme olekaan, rakastan miestäni ja lapsiani ja olen onnellinen.

Yli olen päässyt, unohtanut en.

Vierailija
10/11 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on, emme ole edenneet pidemmälle. Exän kautta tutustuin mieheen. En vaan saa miestä mielestäni, magneetti vetää meitä yhteen.

- Nainen

Vierailija
11/11 |
28.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä on, emme ole edenneet pidemmälle. Exän kautta tutustuin mieheen. En vaan saa miestä mielestäni, magneetti vetää meitä yhteen.

- Nainen

Yksi lapsi on, ei miestä.

- Kirjoittaja