Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saamaton olo, jos ei tee päivän aikana montaa eri juttua..

Vierailija
27.06.2022 |

Jos on vaikka pari tuntia sohvalla illemmalla, niin tulee saamaton laiska olo. Syyllistän itseäni miksen lähde lenkille tai tee jotain muuta mitä voisi tehdä/ odottaa tekemistä. Olenko laiska ja saamaton, vai tuntuuko vain siltä...? Olen tänään olut työhaastattelussa, käynyt kaupoilla( lapselle vaatetta+ruokakauppa), siivonnut venettä, käynyt uimassa, järjestänyt vaatteita, ja siirtänyt hieman huoneen järjestystä. En ole tehnyt ruokaa, en ole putsannut lattiakaivoa joka pitäisi tehdä, en ole pessyt pyykkiä jota olisi pitänyt pestä, en ole harrastanut liikuntaa vaikka pitäisi jne.
Teettekö muut lähes koko ajan jotain?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainiin, ja harrastanut seksiä. -Ap

Vierailija
2/6 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko nyt mitalin, kun olet saanut niin paljon aikaan? Sehän tässä oli ideana, että tänne tullaan kauhistellaan, että tuossahan on jo paljon. Sitten ap voi kehua itseään lisää, että yleensä kyllä suorittaa paljon enemmänkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole saamaton olo. Minulle on tarpeeksi kun käyn kokopäivätöissä ja siistin kaksioni ja huolehdin pyykki ni ja pidän yllä ihmissuhteitani. Nyt olen maannut sohvalla neljä tuntia.

Vierailija
4/6 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko nyt mitalin, kun olet saanut niin paljon aikaan? Sehän tässä oli ideana, että tänne tullaan kauhistellaan, että tuossahan on jo paljon. Sitten ap voi kehua itseään lisää, että yleensä kyllä suorittaa paljon enemmänkin.

Kiitos, mutta älä tule minulle kertomaan mikä minulla oli ideana. TARKOITAN MITÄ KIRJOITIN.

Vierailija
5/6 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen selaillut vauvapalstaa, katsonut sarjoja ja ööö... siinähän se olikin. Ei ole yhtään huono omatunto.

Vierailija
6/6 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle toisinaan tulee sama tunne, etenkin kun minulla on ADD.