Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ihmiset vertaavat minua johonkin julkkikseen?

Vierailija
27.06.2022 |

Onko tuollainen tarkoitus olla kehuntynkä, vai miksi olen elämäni aikana kuullut näyttäväni milloin keneltäkin? On niitä jotka sen kuultuani itsekin KAUKAISESTI tunnistan, että no joo, ehkä takavasemmalta nenänpää voi hiukan muistuttaa, mutta lisäksi niitä että en sitten yhtään tiedä miten.. muutenkin hämmentää, että oliko kehu, pitääkö kiittää vai naurahtaa kuten itse yleensä teen ja koetan vaihtaa puheenaihetta.

Tuntuu, että vähän liikaa kuulee tuollaista, twetkö sinä tuota ja miksi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heillä on heikentynyt näkö,Ohjeista opitikolle.

Vierailija
2/3 |
27.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ei siis ole väliä näytänkö verratulta ihmiseltä vai en, toki pahasti hämmentää jos omasta mielestäni en pätkääkään. Mutta miksi ihmeessä pitää ilmoittaa moinen asia? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
04.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oon miettinyt tätä ihan samaa! Olen aiemminkin kiinnittänyt asiaan huomiota. Itselläni ei tulisi mieleenkään kertoa toisille, ketä he muistuttavat- jos mielestäni muistuttavat. Yleensä pyrin kohtaamaan jokaisen henkilön omana persoonana ja en koita miettiä ketä he saattaisivat etäisesti muistuttaa, tai vaikka muistuttaisivat ulkonäöltä enemmänkin jotain julkkista, niin mitä sillä olisi väliä. Kun ei se vaikuttaisi minun suhtautumiseen heitä kohtaan ja omasta mielestäni sellainen ulkonäkövertailu on lähemmäs lapsellista ja turhaa. En ole päässyt vielä jyvälle, miksi sitä jotkut tekee. Olen miettinyt, että onko kyseessä jokin sydämen sivistyksen taso, jolloin henkilö ymmärtää, ettei moinen vertailu kenties ole kovin korrektia. Itse pidän tämän tyyppistä käytöstä tökerönä ja menen aina hämilleni ja yritän myös vaihtaa aihetta. :)