Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

vauvan hiusten leikkaaminen

Vierailija
19.08.2008 |

Mulla on kohta 9kk poika ja tukka on kovin jo pitkä, sivuilta tulee yli korvan ja takanakin on kunnon kasari takatukka. Miten saisin sen leikattua siististi? Neuvoja otetaan vastaan niin vinkeistä miten saada lapsi pysymään paikallaan ihan malleihin asti.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olette leikanneet poikien tukan? lyhennänkö vaan etutukan pottamalliin? tukka kuitenkin vielä hentoa ja epätasaisesti asvanutta. Niin ja ikä tuo lisähaastetta: meillä ei edes istuta vielä (5 kk).

Vierailija
2/10 |
26.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkun jälkeen on kätevin kun tukka on märkä.

Jos vauva on noin pieni niin laita vaikka sitteriin ja leikkaa otsatukkaa nopeasti. Vauvalle jotain kiinnostavaa käteen.

miten olette leikanneet poikien tukan? lyhennänkö vaan etutukan pottamalliin? tukka kuitenkin vielä hentoa ja epätasaisesti asvanutta. Niin ja ikä tuo lisähaastetta: meillä ei edes istuta vielä (5 kk).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten yöllä nukkuessa hiukan lyhennät takatukkaa, jos liehuu häiritsevän pitkänä.

Vierailija
4/10 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojalle käteen kylpyleluja, kylpykirjoja tai jotain muuta mielenkiintoista. Ja nopeus on valttia ;D

Vierailija
5/10 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi se tukka pitäis muuten jättää leikkaamatta? En kuitenkaan halua pojan hiusten olevan pitkät vaan siistit ja lyhyet. Ja kun tuo on piikkisuoraakin niin turhaan mä mitään "enkelikiharoitakaan" säästän...

Vierailija
6/10 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

istui syöttötuolissa ja vessan altaaseen laitoin vettä ja leluja joten sai likkiä siinä samalla. Itse en kans hyväksy pojalla liehutukkaa ja kyllä kannatti leikata tuli todella paljon siistimpi ja söpömpi pojasta!

Vierailija
7/10 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummipoikani (reilut 1 v.) on todella epäsiisti, otsatukka roikkuu silmillä ja tukka on kasvanut joka kohdasta erimittaiseksi. Kyläilessäni viimeksi heillä hänen äitinsä laittoi pinnillä hiukset pois silmiltä. =/

Noh, eipä hänen isosiskonsakaan hiuksia ole leikattu kertaakaan ja ikää tytöllä on jo 6 vuotta.

Vierailija
8/10 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun istui ammeessa lelujen kanssa ja isi leikkas. poika 1v 5kk , hiuksia on leikattu useempaan kertaan ku kasvavat vauhdilla. minusta myös on siistimmän näköinen tuo lyhyt tukka, eikä mee takkuun jne...

Vierailija
9/10 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse leikkasin pojan hiukset kun oli 7 kk, halusin näyttävän pojalta tytön sijaan. Vuoden iästä ollaan käyty säännöllisesti parturissa kun hiukset kasvaa niin nopeasti.

.

Vierailija
10/10 |
19.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhensin korvan päällisest ja niskan sekä siistin edestä suunnilleen tasaan. Kyllä on paremman näköinen. Meillä onnistui kun antoi pojalle maissinaksunkäteen ja pari lelua eteen. Niin ja töllöstä tulevat olympiakisat hiukan myös oli houkuttimena...

Mikä järki siinä muuten on ettei alle 2v:n hiuksia sais leikata? Kai mä oon tyhmä, mut ei vaan ymmärrä....