Pakko jonnekin huutaa tämä: OON RAKASTUNUT!!
Oon löytänyt miehen jota rakastan täysin vilpittömästi. 2 pitkää suhdetta takana ja tässä on nyt vierelläni mies, jolle voin ensimmäistä kertaa eläissäni olla täysin rehellinen tunteissani ja tekemisissäni. Tunnen voivani kertoa hänelle mitä vain mistä vain. Hän kuuntelee, kommentoi ja tukee minua. Hän on myös rehellinen minulle.
Haluan häntä kovasti. Sängyssä menee hyvin - on toki parempiakin hetkiä koettu - mutta ei mitään valittamista. Hän osaa käsitellä minua ja minä häntä.
Olen tämän miehen seurassa tavallista rennompi.
Haluaisin kuuluttaa rakkauteni koko maailmalle. <3
Kommentit (19)
Onneksi olkoon,mulla sama tilanne,tekstisi oli kuin minun kirjottama:)))
Tehdään tästä *rakastuneet*-ketju
Mie myös rakastunut KORVIA MYÖTEN=D=D=D että voikin olla ihana tunne rakastaa toista ihmistä näin,niinkuin minä rakastan "miestäni".(siis ollaan oltu yhessä 2kk,ja koskaan,ikinä ennen rakkaus ei ole tuntunut tältä.Siis pelkkä se että saan painaa pääni hänen kainaloon,ja olla siinä hänen lähellä,tuntea hänet,on jotain niin ihanaa......tältä rakkauden pitää tuntua=)=)
Nääs kun mulla on tosi hyvä mieli =). Olin muistitestattavana (että ompiko muisti normaali/huonontunut) ja kävi ilmi että mulla on ihan superbi näkömuisti. Oli kiva pitkästä aikaa onnistua jossain :). Vaikka kuuloon perustuvat jutut meni aika lailla päin prinkkalaa.
Kuule ap, minäkin olen rakastunut. Kahden pitkän, mutta monin paikoin koettelevan ja epätoivoisenkin suhteen jälkeen löysin miehen, jonka kanssa intohimo oli yhtä voimakasta (todellinen rakastuminen, voimakkaat tunteet ja avoin hellyys on ollut minulle aina erittäin tärkeää ihmissuhteessa; en voisi olla "kaveriliitossa"), mutta +-merkkistä! Siis mies on hyvä, rehellinen, suoraselkäinen, älykäs jne, olematta mitenkään tylsä tai kaverillinen minun silmissäni. Edelliset rakkauteni olivat vähän sellaista epätoivoista tunteiden paloa renttujen kanssa.
Seksi on loistavaa ja aktiivista, olemme jatkuvasti kiinni toisissamme. Rakkautta osoitetaan sanoin ja teoin. Kommunikointi toimii, myös riitatilanteissa. Lapsiperheen arki toimii. Hellyyttä on PALJON, samoin arvostusta, romantiikkaa ja erotiikka. Hullutteluakin on jatkuvasti arjen höysteenä.
Juuri pyörähti tänä kesänä käyntiin kuudes vuosi...Että ei sen kohteen tarvitse muuttua, jos rakastunut haluaa olla!
Ja se kainalopaikka vasta ihana onkin. Se tunne mikä illalla hänen viereen käprtyessä tulee on jotain selittämätöntä. Lämpöinen turvallinen kainalo, josta joskus yöllä pissille kömpiessäni mies herää ja yrittää kaapata takaisin :))
Onpa mukavaa lukea vaihteeksi tällaisia positiivisia viestejä. Upeaa, että tilanteenne, teidän kaikkien, on tuo. Onnistunut parisuhde on taivaallinen juttu.
Mutta nyt pitää nauttia tästä mitä on,eli ihana mies ja kaikki paska takana.Vaikka sataa ja kesä on ollut vähintäänkin kamala,niin rakkaus ja usko tulevaan auttaa minkä yli vaan:)
joo,meillä kans ku yöllä lähtee vessassa käymään,niin mies laittaa jalan ympärille ja ote meinaa tiukentua,sit ku sanoo et käyn vaan pissillä,niin antaa pusun,ja ku takas tulen sänkyyn,niin kaappaa kainaloon,ja siin on hyvä jatkaa unia<3<3
Että mä rakastankaan mun miestä!!!!
Kahden epäonnistuneen suhteen jälkeen on niin ihanaa löytää IHANA,RAKASTAVA,LÄMMIN mies,joka ei aina kinua vain sitä seksiä jos viereen menee....
Mutta kyllä meillä on sitä seksiäkin....paljon ;)
Kuluu muutama kuukausi, seksuaalinen intohimo laantuu ja kas, rakkauden kohdekin muuttuu.
Kuluu muutama kuukausi, seksuaalinen intohimo laantuu ja kas, rakkauden kohdekin muuttuu.
Jotkut oikeasti rakastaa....eikä hae aina sitä uutta kohdetta ku vähä alkaa kyllästyttään.
Tietysti suhteessa tulee niit "huonojakin päiviä",mut niistähän päästään yli puhumalla ja rakastamalla,ei sillä että vaihtaa uuteen.
et sie minun onnea pilaa tolla mesoamisella =D=D
uudelleen omaan mieheeni! Rakkaus pitkässä liitossa on yhtä paljon sen TAHDON asia kuin tunnehuumaa.
Rakastetaan vallan mahdottomasti kahden kuukauden tuntemisen jälkeen, mennään naimisiin. Eropaperit vuoden kuluttua. Mihin se pohjaton rakkaus häviää? Ei tosin kaikkien kohdalla, mutta valitettavan usean.
Rakastetaan vallan mahdottomasti kahden kuukauden tuntemisen jälkeen, mennään naimisiin. Eropaperit vuoden kuluttua. Mihin se pohjaton rakkaus häviää? Ei tosin kaikkien kohdalla, mutta valitettavan usean.
Ja siitä mä olen satavarma ettei meillä mene noin.....mä tuun sit 10 vuoden päästä sanoon että edelleen ollaan yhessä:D:D
Mut joillaki sattuu just noin et sit erotaan ku arki koittaa...
toinen ei enää tahdokaan tahtoa.
uudelleen omaan mieheeni! Rakkaus pitkässä liitossa on yhtä paljon sen TAHDON asia kuin tunnehuumaa.
Harmi että siihenkin jo ehti pari synkistelijää joukkoon.
jos se vaikka tarttuis meihin kaikkiin!!!=)
onnellisuutta on niin monenlaista,mutta minä onnellinen ihanasta miehestä ja lapsista....
positiivi-ketju:)