Mies juo melkein joka päivä
Kommentit (19)
Miesten kannattaa juoda pullo kaljaa päivässä, kertoo uusi tutkimus Ylläpitää suoliston bakteerikantaa ja parantaa hyvinvointia
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/miesten-kannattaa-juoda-pullo-ka…
Vierailija kirjoitti:
Pakenee jotain.
Niin hänellä on traumoja ja persoonallisuushäiriö mutta ei suostu niitäkään hoitamaan.
Minä juon IHAN joka päivä. Ei tarvetta hoidolle. Vettä jopa pitää juoda päivittäin.
Äitini teki niin, että sanoi isällä: "Joko perhe tai viina. Molempia et voi pitää". Isä valitsi viinan ja me lapset muutimme äidin kanssa pois. Hyvä niin.
Tilanne on syytä korjata pikaisesti. Käske sitä miestä juomaan joka päivä. On hyvä juoda 2-2,5 litraa joka päivä, myös naisten.
Ei tippa tapa
Irwin Goodman
Kaikki alkoi siitä kun mä lopputilin sain
Sitten juhlan kunniaksi täyden lastin hain
Eikä siinä turhaan liioin kainosteltu lain
Pullo kiersi ringissä ja irvisteltiin vain
Ei tippa tapa ja ämpäriin ei huku
Kun on alkuun päästy niin antaa mennä vaan
Elämä on tylsää jos ei joskus juhli näin
No kuka sitä aina jaksaa olla selvinpäin
Antaa mennä samaan tahtiin viikko peräkkäin
Kaikki murheet huuhdotaan me sisältämme näin
Kaikkihan me täällä ollaan pieni hetki vaan
On aivan turhaa mammonaa näin koota päälle maan
Joku toinen kuitenkin sen ryyppää aikanaan
Juodaan kaikki nyt ja juokoon toiset omiaan
Antaa mennä vaan, antaa mennä vaan
Minä olen ryypännyt jo niin kauan ja paljon, että piti valita elämä tai viina. Valitsin 6kk sitten elämän. Ei tippaakaan enää. Voin loistavasti. En tarvitse mitään rapakaljaakaan yöunta huonontamaan.
Anna juoda. Se laukaisee jännitteet.
Jos asia sinua haittaa niin ei varmaan auta kuin erota. Ainakin erilleen muutto ja suostut tapaamaan vain jos mies on juomatta. Tee heti selväksi, että jos suhde jatkuu niin sinun luona ei juoda.
Älä tuhlaa elämääsi katsomalla toisen juomista ja valheita. Eroa heti koska se jatkuu lopun elämän.
Varoita häntä japanilaisista liikemiehistä
Itse olet miehesi vallinnut. itse suostut sinulla on virta-hepo olohuonessa.Laina kirja kirjastosta virta hepo olohuonessa.Simäsi aukenemaa ja ei tarvitse kysyä miten saat miehesi hoitoon? Et mitenkään!Otat ja lähdet siitä ! Vai onko asunto miehen se estää ja tarvitset miehesi rahoja ?
Kuka jaksaa haisevaa ja ällöttävää juoppo katsella. Kunnioita itseäsi ja lähde.
Olen mies join, kun olin parisuhteessa. Yritin pitää taloutta kunnossa ja vaimo ei ottanut mitään vastuuta. Tuohon päälle jokapäiväinen valitus helposta työstä, käytännössä selibaatti, haukut mitä ihmeellisimmistä asioista. Erosin ja tervehdyin, käytän alkoholia enää todella vähän. Elämä on antoisaa, mukavaa ja helppoa. On koko ajan niin hyvä olo, ettei tässä alkoholia tarvitse.
Mun mies juo joka päivä. Mutta on mulle ihan ok. Ei onneksi lapsia.
Lähde kanssani treffeille?