Millainen on tuntemasi koulunkäynninohjaaja?
Mitä ajattelet koulunkäynnnohjaajista? Tunnetko ketään? Voisitko itse tehdä sitä työtä?
Ajatteletko, että tuo on helppoa vai vaikeeta?
Kommentit (6)
Se on meillä esimiehenä ihan eri alalla. Osaa hyvin selittää kaiken ja pinna on pitkä. Sai vaan tarpeekseen koulumaailmasta.
Vierailija kirjoitti:
Se on meillä esimiehenä ihan eri alalla. Osaa hyvin selittää kaiken ja pinna on pitkä. Sai vaan tarpeekseen koulumaailmasta.
Vaihtoi siis alaa? Tiedätkö tarkemmin mikä siinä koulumaailmassa alkoi ärsyttää?
-ap
Tosi ulospäinsuuntautunut, jämpti ja reipas ihminen. Ei pelkää laittaa itseään likoon ja osaa nauraa itselleenkin. Suhtautuu avoimesti erilaisiin ihmisiin mutta pitää myös kiinni omista arvoistaan ja näkemyksistään. Jos jotain on sovittu, siitä pidetään kiinni.
Arvostan, en pystyis varmaan itse tekeen samaa työtä.
Olin aikoinaan koulunkäynninohjaajana. Pidin työstäni ja työyhteisö oli huippu,mutta palkka tosi huono koska työaika on yleensä joku 30 h/vko. Kuvailisin itseäni huumorintajuiseksi? Auktoriteettia löytyi lasten kanssa, mutta siitä on melkein 20 vuotta ja lapset muuttuneet sinä aikana...
Vierailija kirjoitti:
Olin aikoinaan koulunkäynninohjaajana. Pidin työstäni ja työyhteisö oli huippu,mutta palkka tosi huono koska työaika on yleensä joku 30 h/vko. Kuvailisin itseäni huumorintajuiseksi? Auktoriteettia löytyi lasten kanssa, mutta siitä on melkein 20 vuotta ja lapset muuttuneet sinä aikana...
Minkälaisessa paikassa olit töissä?
Eikö kukaan tunne yhtään ohjaajaa?
-ap