Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jannen ja Kirsin seksifantasia Sex Tape Suomessa, mikä?

Vierailija
18.06.2022 |

Video ei toimi itsellä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue iltapäivälehdet netistä niin selviää. Taisi haluta golden showeria ja kokeilla ladyboyta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen hiukan konsevatiivinen, mutta heräsi ajatus että käykö nämä ihmiset mahdollisesti töissä...ja kuinka kivaa on myöhemmin istua sen porukan kanssa kahvilla/lounaalla kun lehdissä on kerrottu nimellä, naamalla ja asuinpaikalla mieltymykset hyvin yksityiskohtaisesti. Saattaisi olla hiukan kiusallista kohdata kolleegat ton jälkeen..tai kiusallista varmaan näille kolleegoille. Juu tiedän olevani hyvin rajoittunut vaniljaihminen, joille tälläiset asiat on tasan mun ja kumppanin välisiä juttuja, end of story.

Vierailija
4/5 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
5/5 |
18.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen hiukan konsevatiivinen, mutta heräsi ajatus että käykö nämä ihmiset mahdollisesti töissä...ja kuinka kivaa on myöhemmin istua sen porukan kanssa kahvilla/lounaalla kun lehdissä on kerrottu nimellä, naamalla ja asuinpaikalla mieltymykset hyvin yksityiskohtaisesti. Saattaisi olla hiukan kiusallista kohdata kolleegat ton jälkeen..tai kiusallista varmaan näille kolleegoille. Juu tiedän olevani hyvin rajoittunut vaniljaihminen, joille tälläiset asiat on tasan mun ja kumppanin välisiä juttuja, end of story.

Tämä sama pariskunta näkyy myös monen julkkiksen somessa eli taitavat haluta nyt julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä.