Kukaan jäänyt työttömäksi lähes kuusikymppisenä? Alkoiko työkkäri ahdistella aktiivisesti?
Kommentit (6)
Täällä on kohtalotoveri, ihme kyllä ovat antaneet olla rauhassa ja uskokaa tai äläkää niin minun työkkäri hlö on erittäin asiallinen. Hänen kanssaan ei ole olleet vielä sukset ristissä, syksyllä sitten velvoitetyöhön jotta saadaan kassan päivät nollattua ja toivon mukaan tämä on viimeinen työpaikka, koska kukaan ei huoli 6-kymppistä töihin kuin ilmaiseksi. Tosin tämän velvoitetyön jälkeen saattaa iskeä velvoite hakea 0-4 paikkaa / kk mutta pitää yrittää neuvotella työkkörin kanssa jotta velvoite olisi 0 tai max 1 kuukaudessa koska edelleeen 6-kymppistä ei kukaan huoli töihin. Turhaa työtä värkätä hakemuksia vaikka ctrl c + ctrl v tekniikalla se silti menee.
55v sain olla 2 vuotta korona-aikana aivan rauhassa ansiosidonnaisella hakematta yhtään työpaikkaa. Sitten opiskelin vuoden ja nyt olen taas työttömänä. Virkailija laati minulle työllistymissuunnitelman jonka mukaan minun pitää hakea 4ää työpaikkaa kuukaudessa. Saa nähdä...
Pääsette pupukerhoon kun teistä alkaa mennä sakkomaksuja.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on kohtalotoveri, ihme kyllä ovat antaneet olla rauhassa ja uskokaa tai äläkää niin minun työkkäri hlö on erittäin asiallinen. Hänen kanssaan ei ole olleet vielä sukset ristissä, syksyllä sitten velvoitetyöhön jotta saadaan kassan päivät nollattua ja toivon mukaan tämä on viimeinen työpaikka, koska kukaan ei huoli 6-kymppistä töihin kuin ilmaiseksi. Tosin tämän velvoitetyön jälkeen saattaa iskeä velvoite hakea 0-4 paikkaa / kk mutta pitää yrittää neuvotella työkkörin kanssa jotta velvoite olisi 0 tai max 1 kuukaudessa koska edelleeen 6-kymppistä ei kukaan huoli töihin. Turhaa työtä värkätä hakemuksia vaikka ctrl c + ctrl v tekniikalla se silti menee.
ota selvää miten se vaikuttaa eläkkeeseen ennenkuin menet velvoitetöihin. voit menettää ison osan siitä. äläkä luota virkailijoiden puheisiin he eivät sitä sinulle sano jos eläkkeesi pienenee.
ei ne ikäihmisiä enää pakota mihinkään. se on 0-4 kertaa mitä joutuu työpaikkaa hakemaan. 60v kuuluu nollakerhoon.
Olen 60v työtön! Ei ole työkkäri ahdistellut aktiivisesti,jos ollenkaan! Onko sinua Ap työkkäri ahdistellu?