Varaudu sähkö - ongelmiin loppuviikon ajan
Auringossa tapahtui iso sähkömagneettinen purkaus ja nyt se saavuttaa maan.
Se ei ole isoin havaittu, mutta Amerikkalaisten mukaan se voi aiheuttaa häiriöitä sähkönjakeluun, radio- ja tietoliikenteeseen sekä muihin elektronisiin laitteisiin.
Käteistä jonkin verran, autoon polttoainetta, grillin kaasupullon kaasun määrän arviointi jne. Sillä pitäisi pärjätä.
Kommentit (11)
Ilonpilaaja, miksi kerroit, olisin saanut hekotella itsekseni. Olen varautunut, mutta naapurilla tulee vaikeaa. Ei onnistu etätyöt, eikä sähköautoa voi ladata jne
Ny meidän laitteet sekoaa!! 🎢🎡🎠😆
Huvipuistohullu kirjoitti:
Liikkuuko sun päässä mitään muuta 🥱
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö? 🤔
Ensin ajattelin et rupeen lähtemään sähkö-ongelmii Thaimaaseen pakoo mutta en enään.
Vierailija kirjoitti:
Pitäiskö? 🤔
Olisihan se virkistävä poikkeus.
Miten olette varmistaneet palstailun jatkumisen keskeytyksittä?
Vierailija kirjoitti:
Ilonpilaaja, miksi kerroit, olisin saanut hekotella itsekseni. Olen varautunut, mutta naapurilla tulee vaikeaa. Ei onnistu etätyöt, eikä sähköautoa voi ladata jne
Ikävä tilanne kieltämättä näin etätyöläisenä ja sähköautollisena. Voin noiden muutaman päivän aikana siis liikkua vain 400-500km, mitenkähän pärjään? Lisäksi työnantaja maksaa näissä palkan ihan tavallisesti vaikka en töitä pysty tekemään.
Ei mitään syytä lähteä mukaan amerikkalaisten hysteriaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten olette varmistaneet palstailun jatkumisen keskeytyksittä?
Meillä on kotona tallessa isovaarin sota-aikaan itse tekemä internet, joka toimii hyvin, kun ollaan osattu pitää kunnossa. Ennen tehtiin asiat kestämään.
Sähköongelma on yhdyssana.