Mikä mua vaivaa?
Tuntuu että olen koko ajan väsynyt, kiukkuinen ja itkuinen. Nukun kyllä hyvin ja syön hyvin, tuntuu että en nauti kesästä. Ei ole ahdistusta. Miten saisi energiat ylös? Ei ole masennusta mutta on vain ääh olo.
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
No eihän nyt ton perusteella voi sanoa yhtään mitään.
Olot vaihtelevat
Ap
Vaihdevuodet, raskaaba, uniapbea, korona tai joku muu sairaus.
Vierailija kirjoitti:
Tai todennäköisesti ei sairautta ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Voiko vaihdevuodet alkaa 28 vuotiaana 🤔
Ap
Varasto raudan puute väsytää juuri kirjoittamasi tavalla.
Mä vaan tiiän kirjoitti:
Mt ongelmia
Olen perusterve mutta väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
lihoaminen vaivaa
Heh, vähän on lihottu.
Ap
Kiitos, kun kerroit yksityiskohtaisesti itsestäsi, näin meidän palstalaisten on helppo tehdä diagnoosi.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ole raskaana, näkyisi jo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan tiiän kirjoitti:
Mt ongelmia
Olen perusterve mutta väsynyt.
Eli lorvikatarri.
Myös b- vitamiinin puute vaikuttaa energisyyteen. Varsinkin b12 vitamiini. Kannattaa ostaa purkki lähikaupasta ja käyttää pois. Itse olen huomannut että KSM66 on auttanut parantamaan oloani. Otan kapselin aamuin illoin.
Kesäahdistus, kun pitäis olla aivan ratkiriemuissaan kärpäsistä, sääskistä, auringosta ja bilettäö kuin orava linnunpesillä! Joo, ei mullekaan maistu tää kesä. No veden äärellä kyllä kelpaa katsella rauhallista vettä, muuta muuten tää koronan jälkeinen riehaantuminen, noup!
Vierailija kirjoitti:
Kesäahdistus, kun pitäis olla aivan ratkiriemuissaan kärpäsistä, sääskistä, auringosta ja bilettäö kuin orava linnunpesillä! Joo, ei mullekaan maistu tää kesä. No veden äärellä kyllä kelpaa katsella rauhallista vettä, muuta muuten tää koronan jälkeinen riehaantuminen, noup!
Totta puhut, ei jaksa bilettää ja alkoholi ei maistu. Nukkuminen on parasta ja herää aamulla virkeänä 🌞 voihan se olla että ikäkriisi on tullut ahdistelemaan.
Ap
Aivoihin levinnyt emättimen juustouma.
No eihän nyt ton perusteella voi sanoa yhtään mitään.