Vaikuttaako ikääntyminen miehen laukeamisnopeuteen?
Vaikuttaako miehellä ikä siihen, miten nopeasti laukeaa? Laukeaako hitaammin 40 v.nä kuin parikymppisenä vai onko vaikutusta? Kokemuksia kaipaan
Kommentit (19)
Pääsääntöisesti asiat riippuu siitä mistä roikkuu
Ite ainakin laukesin nuorempana paljonkin nopeaan, mut silloin pystyi jatkamaan ihan saman tien, nykyään kestää huomattavan kauemmin ja joutuu odottelemaan jonkun aikaan että pystyy toiseen kertaan
Minä olen ollut aina hidas laukeamaan ja onnistun mielikuvituksen avulla. Ei vaan voi naiselle paljastaa ketä kulloinkin ajattelen, että laukean. Hyvä ominaisuus silti, kun odotan aina, että nainen tulee ensin.
Ei ole vaikuttanut mitenkään.
Aina on tullut ja tulee muutamassa sekunnissa.
Hidastuuhan tuo, jos on sama kumppani. Nyt kuuskymppisenä saa tehdä jo paljon mielikuvaharjoituksia, että yleensä laukeaa.
Kyllä mulla on hidastunut laukeaminen jonkinverran, parikymppisenä kuti lähti nopeasti , nyt nelikymppisenä kestoa jo löytyy enemmän. Kumppanilla ei ole vaikutusta ollut asiaan.
Onneksi vaikuttaa hidastavasti. Siksi pidän vanhemmista junttakaluista. N40
Itse olen huomannut että vanhemmiten sitä haluaa itsekin pitkittää tulemista. Nuorena toki kun kaikki oli uutta ja kiihottavaa niin tuli myös nopeammin. Kun saanut vuosia toteuttaa itseään vapaasti sängyssä niin pitää keksiä uusia keinoja saada kiihotus huippuun.
Laukemisherkkyyteen kuten erektion kovuuteenkin vaikuttaa painonnousu. Siksi vaimoni onkin dieetillä aika ajoin. 😀
Sama kuin aiemmilla, kestoa on tullut reilusti lisää 40+, kun koko seksi ja naiset yleensä ei ole enää niin uutta ja ihmeellistä.
Kyllä laukeamiseen enemmän vaaditaan kun kaksikymppisenä, jossain oli jopa että myös peniksen tuntoherkkyys alkaa laskea neljänkympin jälkeen. En tiedä sitten pitääkö paikkansa.
Vierailija kirjoitti:
Laukemisherkkyyteen kuten erektion kovuuteenkin vaikuttaa painonnousu. Siksi vaimoni onkin dieetillä aika ajoin. 😀
Siis oma vai vaimon painonnousu
Sitä odotellessa. Vielä ei ole yli 60v näkynyt. Yhtä paljon panettaa ja käy kuumana kun saa pillua. Pillu puristaa yhä vieläkin niin voimakkaasti, ettei kestä pitkään.
Sitten heräsin