Miksi niin vähän on puhetta, että korkea polttoaineen hinta on syy myös korkeaan ruuan hintaan?
Ja köyhänkin pitää syödä.
Muistan vaan kun tämäkin hallitus niin omahyväisesti viimeksikin nosti bensan hintaa ja on nyt haluton laskemaan. Näin se sitten näkyy.
Kommentit (7)
Ei se vain polttoaine ole jos sähköllä käyvän kasvihuoneen sähkön hinta nousee.
Tai vilja maksaa Euroopassa enemmän.
Mistä tuotantoeläinten rehukin tulee? Ei ne mitään luonnon laitumia ne nykytuotantoeläimet syö vaan varmaan aika kansainvälistä sekin
Vierailija kirjoitti:
Miksi itsestäänselvyyksiä pitäisi jankuttaa?
Jotta muistetaan kuka niin iloisesti nostelee bensan hintaa ja kiristää jakeluvelvoitteita ja nyt on haluton laskemaan.
Ei sovi ilmastotavoitteisiin tarkastella polttoaineen hinnan vaikutusta elinkustannuksiin.
Ai onko tästä liian vähän puhetta? Ei ollut ainakaan mulle mikään uusi tieto, ihan uutisia seuraamalla olen ollut tästä tietoinen koko sen ajan, kun on hintojen noususta ja sodan vaikutuksista ollut puhetta.
Vierailija kirjoitti:
Ai onko tästä liian vähän puhetta? Ei ollut ainakaan mulle mikään uusi tieto, ihan uutisia seuraamalla olen ollut tästä tietoinen koko sen ajan, kun on hintojen noususta ja sodan vaikutuksista ollut puhetta.
Sitä on liian vähän linkattu suoraan meidän hallituksen tyhmiin päätöksiin. Asiasta ollut puhetta kuukausia.
Tai se että lannoitteita tulee Venäjältä, kysyntä koko maailmassa kasvaa ruoalle ja jos Venäjältä ja Ukrainasta ei tule entiseen tapaan ruokaa ja aineita niin hinta nousee.
Myös energian hinta siirtyy koska tarvitaan kasvihuoneita, uuneja yms