Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka menevät mielellään aikaisin nukkumaan?

Vierailija
11.06.2022 |

Mihin aikaan menette?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan?!

Vierailija
2/12 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen menin puoli yhdeksän uutisten jälkeen, nyt menisin aiemmin koska uutiset voi lukea netistä, jollei joku aina juttelisi jossain, en osaa nukkua kuulosuojaimet päässä. Kerrostaloissa kuuluu turhan hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olen yksin (harvinaista) menen nukkumaan klo 20.30 tai 21. Muuten sinnittelen 21.30 asti.

Vierailija
4/12 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion mennä kohta nukkumaan. En tiedä mitä muutakaan tekisin. Bonne nuit, Gute nacht, Hyv'yötä !

Vierailija
5/12 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saatte unta noin aikaisin? Itse en kuvittelekaan nukahtavani ennen puoltayötä, harvoin silloinkaan. Ja herään kuitenkin kuuden aikaan joka aamu.

Vierailija
6/12 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä meen ysiltä, en kerta kaikkiaan pysy edes hereillä myöhempään. Eilen yritin sinnitellä telkun ääressä ja havahduin kympin mailla, kun olin nukahtanut kesken katsomani ohjelman.. Työaamuina kello soi 4.20, niin verottaa sitten illan valvomisia.

Vierailija
7/12 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäaikaan en pysty valoisten iltojen takia menemään aikaisin nukkumaan, pitää odottaa klo 23 asti että aurinko on laskenut.

Normaalisti kun illat ovat pimenneet, tykkään mennä jo klo 21 nukkumaan, joskus jo 20.30.

Vierailija
8/12 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tulin peiton alle. Yllättävän myöhään, normaalisti ysin aikoihin. Viikolla herään aikaisin töihin ja viikonloppuna sama rytmi. En kertakaikkiaan jaksa valvoa pidempään. Tykään aikaisista aamuista, varsinkin.

näin kesällä, käyn silloin usein lenkillä tai muuten vaan ulkoilemassa.

Vierailija
9/12 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talvella 21.30 eli kymppiuutisiin ei jaksa valvoa. Nyt kesällä 23.00 viimeistään. M37

Vierailija
10/12 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saatte unta noin aikaisin? Itse en kuvittelekaan nukahtavani ennen puoltayötä, harvoin silloinkaan. Ja herään kuitenkin kuuden aikaan joka aamu.

Minua väsyttää illalla, joten nukahdan nopeasti. Olet harvinainen ihminen, jos sinulle riittää alle 6 t yöunta. Minä nukun n. 7.5 t yössä. Viikonloppuisin vähemmän, kun yritän sinnitellä hereillä puolison kanssa jopa 23 asti, mutta herään kuitenkin 5 jälkeen.

T.3

Vierailija
11/12 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä viimeistään klo 22 painuu silmät kiinni.

Toki aikaiset herätykset vaikuttavat myös. Haluan myös viikonloppuisin pitää edes vähän samasta rytmistä kiinni. Klo 5 viimeistään herään arkisin.

Vierailija
12/12 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään joka aamu kuuden jälkeen ja saadakseni riittävästi unta menen nukkumaan viim. kymmeneltä.