Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pihein lokki ystävä, lista!!!

Lokkijen top
11.06.2022 |

Top 1. Kaadoin juomani, oluen, baarissa, joi hänelle tarjotun juomansa pillillä pöydältä ja lattialta kaatuneen juomani pois (yöks)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni nainen joka vaatii palvelua mutta mistään ei suostu maksamaan

Vierailija
2/6 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, mitä porukka saa näistä toisten haukkumisketjuista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyih, alkkis täytynyt olla ja pihi. Mun ystis ei käytä suihkussa pesuaineita koska ne maksaa, laskee syömiensä makaronien määrän ja hakee jäteruokia kerjäämällä ravintoloista ja maksattaa juomat aina ulkona ystävillään, mutta ei ikinä tarjoa mitään takaisin. Oikea lokkiqueen.

Vierailija
4/6 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla synttäreillään vaatii frendejä aina tarjoomaan sille safkat ja juomat, sit yhden frendin synttäreillä sanoi ett sä varmaan tarjoit kun onsun synttärit. Arvatenkin ex-frendi.

Vierailija
5/6 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailtiin kaverin kans toisten luona, omat eväät ja juomat kun iltaa istutaan. Kaveri sitten on usein "unohtanut" omat eväänsä ja juomansa "kiireessä" ja tarjoan hänelle omistani. Usean kerran jälkeen tein samat ja menin kylään ja sanoin kiireessäni unohtaneeni eväät, no hän rahasti 7e per juomalasi ja tarjosi yhden juustosiivun ilmaiseksi, mutta söi itse ruoat ja salaatit..en kysynyt mikä olisi ollut pienen kupillisen hinta. Mennyt ystävä eikä syyttä.

Vierailija
6/6 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri aina "unohtaa" maksaa takaisin milloin mitäkin. Vaikka ainakin 5 kertaa olen muistuttanut että maksaisi s**tana takaisin kustantamani lentolipun niin hupsista vaan, ei ole "muistanut" maksaa. 

Veemäisintä kuitenkin että kaveripiirissämme lupasimme ostaa vuorotellen aina synttärisankarille yhden tietyn lahjan, eli kaveri 1 ostaa 2:lle lahja, 2 ostaa kolmoselle... jne. No kun oli tämän lokin aika ostaa lahja minulle niin eipä kuulunut tätä lahjaa. Kun oli minun vuoroni ostaa lahja niin sanoin vaan että tämä lokki voi sen ostaa, minä jään pois systeemistä kun en kerran ole saanut lahjaa. Lokki rupesi väittämään että on kyllä minulle tämän lahjan ostanut. Kun kysyin että milloin hän on tämän lahjan minulle ostanut ja antanut -- varmasti vähintään jokin maksutapahtuma löytyy -- niin eipä osannut tähän mitään vastata. Ei sitten ostanut yhtään kenellekään lahjaa ja lopetettiin koko typerä systeemi (joka oli alun perin lokin oma idea).

Ja kyseessä ei ole edes mikään varaton ihminen. Muuten vaan on loinen.