KUMPI OLISIT?
A: laiha, pienet rinnat, kaunis
B: pyöreä, isot rinnat, kaunis
Kommentit (20)
En myöskään haluaisi isoja rintoja enkä erityistä pyöreyttä.
myös A-nainen voi kääntää päät ja olla eroottinen. :)
ja haluankin olla. Tai olen jos tuo pyöreä ei tarkoita läskiä, eikä suuret rinnat juuri D:tä isompaa.
Olen aina hävennyt isoja rintojani (C-kuppi)
Isot rinnat ovat täysin hyödyttömät kapistukset.
joiden päiden kääntäminen lähinnä puistattaa minua.
Ei 12, vaan B-tyyppiä enemmänkin vastaava, joka haluaisi olla ei aivan laiha A.
Vierailija:
12, enemmän kuitenkin päitä kääntää ne isot rinnat(itsellä ei ole isoja)
Rintojen koolla ei ole merkitystä imetyksen kannalta.
En perusta miehistä, joiden mielestä rintojen koolla on suuri merkitys.
20 ja C-kuppi
insseistä paskakuskeihin, siis näin kärjistäen
ja saisinko viitteen tuohon tutkimukseen, jossa tuo 99 % on mainittu.
Kärjistystäni voisin toki täsmentää siltä osin, että kookkaat rinnat toki herättävät huomiota niin heteromiehissä kuin -naisissakin yksityiskohtana, ja miehissä toki muutenkin, mutta ne miehet, joille suuret rinnat (ja pitkät hiukset ym.) ovat naisellisuuden edellytyksiä, eivät minua kiinnosta. Nämä miehet edustavat sitä mainitsemaani lisäosaa, jonka päätä ei käännä A-tyypin edustaja eli pienirintainen nainen.
24
miehistä valitsi isorintaisemman. Se on sitä biologiaa. Miestä kiihottaa oman kroppansa vastakohdat(isot rinnat, leveä lantio, pitkät hiukset) Näin kärjistäen
Kyse ei ole siitä, että isot rinnat tai pitkät hiukset eivät saisi kiinnostaa tai olla esteettisesti mieleen, mutta en pidä ajatuksesta, että ne olisivat edellytys kumppanin valinnalle.
24
kuin Cosmo... :)
No, on siellä varmaan jokin tutkimus tai useampi takana, ja tiedossa on sekin, että suvimiinala-kroppa voittaa aina kaikki seksikkyyskyselyt.
mikä ei pidä paikkaansa, koska on miehiä, jotka eivät lähesty pienirintaisia ja/tai lyhyttukkaisia naisia, koska naisella " kuuluu" olla pitkät hiukset ja/tai suuret rinnat, jotta hän olisi kiinnostava. Kohdallani kysyntä ja tarjonta siis aikoinaan kohtasivat paremmin, kun leikkautin hiukseni ja laihdutin, jos oikein kärjistän :D
Käytännön tasolla tämä kysymys on tietenkin yhtä menneen talven lumia kohdallani kuin sinkkuaikakin.
Terv. Olinko 24 vai mikä :)
isorintainen ja pienirintainen vierekkäin, saa se isorintainen enemmän katseita.
En ole kai muuta väittänytkään? Täällä vain oli sellaista juttua, että A-tyypin nainen kääntää päät, mutta B-tyyppi useamman pään. Rautalankaa: nämä vain B-tyypistä (mutta ei A-tyypistä) kiinnostuneet miehet eivät voisi vähempää kiinnostaa, ja tämä on vain oma mielipiteeni.
On todellakin hyvin luonnollista, että B-tyyppi, jota itsekin olen suurimman osan elämästäni muistuttanut, kerää enemmän huomiota, mutta itselleni B-tyyppiin kuuluminen ei ole tavoiteltavaa suuremman huomion tai minkään muun syyn takia. On mukavaa, että molempiin ryhmiin kuuluvia naisia on olemassa, erilaisuus on rikkaus.
24(kö)
Vierailija:
A: laiha, pienet rinnat, kaunisB: pyöreä, isot rinnat, kaunis
Oishan se kiva kokeilla joskus tota A:n elämää, mutta olen kyllä ihan tyytyväinen näinkin. Olen sellainen lyhyt, pyöreä, isorintainen nainen.
Olen aika nirso miesten suhteen, eikä mulla ole ollut suhdetta pariin vuoteen. Rinnoista puheen ollen; kerran kun aloitin uutta suhdetta ja nimenomaan sitä fyysistä osiota, niin voi että! Kun rintsikat lähti pois, poitsun silmät oli kuin lautaset! Oikeasti! Leuka loksahti ja silmät laajeni. Niin oli hyvin esittänyt sivistynyttä akateemista, jolle ulkonäöllä ei ole juurikaan merkitystä, mutta kyllä sen silloin näki, mistä kuitenkin tykkää.
Vois harrastaa juoksua ja muuta " hyppyliikuntaa" ...
Ja vaatteet olis paremman näköisiä päällä.
T: E-kuppi