Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vieraan ihmisen itselle saamalle paketille kuuluu tehdä?

Vierailija
09.06.2022 |

Postinkantaja tiputti just äsken jollekin muulle tarkoitetun postipaketin mun postiluukusta? Mitä tolle kuuluis tehdä? Hyvin harvoin käy mulle näin.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsot viereisiin luukkuihin jos nimi vaikka täsmää

Vierailija
2/12 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele otsikoimaan

Palautat sen paketin postitoimistoon paitsi jos oikea vastaanottaja asuu samassa rapussa. Siinä tapauksessa viet paketin sille kelle se kuuluu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väärin jaetulle postipaketille kuuluu tehdä? ois ollut parempi otsikko.

Varsinainen tapausselostus sitten tohon varsinaiseen viestikenttään.

Vierailija
4/12 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie lähimpään postilaatikkoon (tai postin palvelupisteeseen, kumpi on lähempänä). Oletan että paketti on alle 3 cm paksuinen, koska se mahtui postiluukustasi. Voit kirjoittaa paketin päälle "Jaettu väärään osoitteeseen".

Vierailija
5/12 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele otsikoimaan

Palautat sen paketin postitoimistoon paitsi jos oikea vastaanottaja asuu samassa rapussa. Siinä tapauksessa viet paketin sille kelle se kuuluu.

Ok eli vien samalla Postin pisteeseen kun lähen kotoa Kamppiin tänään. Ei näytä asuvan tässä talossa.

Ap

Vierailija
6/12 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Vieraan ihmisen itselle saamalle paketille". Ei käy kateeksi äidinkielen opettajia nykyperuskouluissa.

Vierailija
7/12 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauta postiin 

Vierailija
8/12 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vie lähimpään postilaatikkoon (tai postin palvelupisteeseen, kumpi on lähempänä). Oletan että paketti on alle 3 cm paksuinen, koska se mahtui postiluukustasi. Voit kirjoittaa paketin päälle "Jaettu väärään osoitteeseen".

Postilaatikko on lähempänä mutta saanpahan tekosyyn käydä ostamassa vielä kissankarkkeja tuliaisiksi mun äidin kissaneidille kun lähen loppuviikoksi käymään äitini luona kissanvahtina Varkaudessa täältä Helsingistä.

Ap

Vierailija
9/12 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opettele otsikoimaan

Se pitäisi joka tapauksessa toimittaa postiin!

Meillä postinjakajalla oli tapana lykätä koko rapun (4 kerrosta, 16 asuntoa) postit ensimmäisestä postiluukusta ja olettaa, että kyllä ne sitten asukkaan toimesta jaetaan edelleen. Minä olen se asukas. Muutaman viikon jakelin posteja ja laitoin palautetta, ei auttanut. Sitten opin keräämään naapureiden postit muovikassiin ja kerran viikossa kannoin sen työmatkan varrella olevaan postipisteeseen todeten, että nämä kaikki on jaettu väärään osoitteeseen. Meni kuukausi ja postista tuli minulle virallinen ilmoitus, että minun on muistettava ilmoittaa oikea osoitteeni niille, joilta saan postia, koska kaikesta päätellen saan omasta syystäni väärinjaettua postia. Posti ei kuulemma enää tuo minulle kirjeitä, joissa on väärä osoite! Naapureiden postit jatkoivat saapumistaan eteiseeni, omat kirjeet eivät, On se melkoinen vekkuli tuo posti!

Vierailija
10/12 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaa paketti ja ole hiljaa. Ilmainen on ilmainen.

Vierailija
11/12 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vie poliisille tiä vaikka olis huume paketti

Vierailija
12/12 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Postilaatikko on lähempänä mutta saanpahan tekosyyn käydä ostamassa vielä kissankarkkeja tuliaisiksi mun äidin kissaneidille kun lähen loppuviikoksi käymään äitini luona kissanvahtina Varkaudessa täältä Helsingistä.

Ap

Jaa sä oot Varkaudesta, nyt mä ymmärrän miksi sun otsikointi on niin outoa. En tiiä mikä meitä varkautelaisia vaivaa, mutta perkele, että se suomen kieli voi meikäläisille olla vaikeaa. Kaikki pitää ilmaista niin hiton monimutkaisesti ja jotenkin takaperin (triviaalista asiasta kohti tärkeämpiä). Eikä siitä voi edes syyttää savolaisuutta, kun ei kuopiolaisille jne ole ollenkaan samoja haasteita.

-varkautelainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi