Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hengenvaarallisesti lihavassa kumppani yhtä lihava

Vierailija
08.06.2022 |

Silti pitää miestään lihavampana, vaikka itse näyttää ihan yhtä valtavalta :O

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noilla on monesti koko perhe ihan järjettömän painosia. Tai sit puoliso on ihan luuranko, kun ei ole varaa, kuin sen läskin mässäilyyn. Onko ollu kertaakaan niin, että muu porukka olisi ollut normaalipainoisia🤔

Vierailija
2/20 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia ne missä lapsetki syötetty kamaliksi ja sitten ne on vielä pistetty passaamaan vanhempiaan -.-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko av-mamma painaa keskimäärin??

Vierailija
4/20 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ne punnitsee tuon naisen seuraavalla käynnillä. Varmasti painaa enemmän, kuin tuo mies🤔

Vierailija
5/20 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahimpia ne missä lapsetki syötetty kamaliksi ja sitten ne on vielä pistetty passaamaan vanhempiaan -.-

No oikeesti pahin oli se jakso missä sillä aivan valtavan kokoisella mustalla naisella oli adoptiolapsia(!!) hoitamassa häntä, siis pesemässä jopa hänen alastonta ala pä ätä!! Aivan järkyttävää! Ja motiivina oli laihtua, jotta voisi hoitaa lapsia paremmin... pikku lapset ties mistä oloista päätyneet tuon naisen läävään, en kestä.

Usassa ei taida olla lastensuojelua sitten ollenkaan. Tai no onhan siellä, mutta jos tuollaisia lapsia ei auteta, niin sitten se on yhtä tyhjän kanssa.

Vierailija
6/20 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ne punnitsee tuon naisen seuraavalla käynnillä. Varmasti painaa enemmän, kuin tuo mies🤔

Kattelin kanssa, että näytti isommalta siinä kun kävi kävelyllä. Silti haukkuu miestään.

Vierailija
7/20 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau! Hyvin oli mies laihtunu. Nyt se on ainakin pienempi, kuin toi vaimo.

Vierailija
8/20 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau! Hyvin oli mies laihtunu. Nyt se on ainakin pienempi, kuin toi vaimo.

Eukko sanoi, että on käynyt lihavuusleikkauksessa 16-vuotiaana. Eihän se takaakaan mitään automaattista laihtumista, tietenkään.

Vierailija
9/20 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luoja tota muijaa! Ärsyttävä

Vierailija
10/20 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No oikeesti pahin oli se jakso missä sillä aivan valtavan kokoisella mustalla naisella oli adoptiolapsia(!!) hoitamassa häntä, siis pesemässä jopa hänen alastonta ala pä ätä!! Aivan järkyttävää! Ja motiivina oli laihtua, jotta voisi hoitaa lapsia paremmin... pikku lapset ties mistä oloista päätyneet tuon naisen läävään, en kestä.

Usassa ei taida olla lastensuojelua sitten ollenkaan. Tai no onhan siellä, mutta jos tuollaisia lapsia ei auteta, niin sitten se on yhtä tyhjän kanssa.

Mua aina ihmetyttää näissä se ruoan määrä mitä he syövät. Siis ei pelkästään se sairaalloisen lihava tyyppi (työkyvytön yleensä) mutta rahaa pitää olla myös muun perheen ruokiin. Ja usein ne muutkin ovat todella lihavia. Onko roskaruoka tosiaan niin halpaa tuolla, että sitä voi vaan ahmia aamusta iltaan?

Vierailija
11/20 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua aina ihmetyttää näissä se ruoan määrä mitä he syövät. Siis ei pelkästään se sairaalloisen lihava tyyppi (työkyvytön yleensä) mutta rahaa pitää olla myös muun perheen ruokiin. Ja usein ne muutkin ovat todella lihavia. Onko roskaruoka tosiaan niin halpaa tuolla, että sitä voi vaan ahmia aamusta iltaan?

Se on halpaa amerikassa. Ei tosin mikään tekosyy.

Vierailija
12/20 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua aina ihmetyttää tuossa ohjelmassa, että miksi siihen on käsikirjoitettu jotain niin hölmöjä repliikkejä. Ne laihduttajat ihan pokkana aina väittää, että NYT jossain 30-40-vuotiaana on hienoa, että ovat saaneet tietää, mitä kannattaa syödä ja mitä vältellä. Ei ole aikaisemmin kenellekään tullut mieleen, että 12 donitsia kerrallaan ei ole kovin hyvä juttu. Tai että sitä lihoo, jos syö ämpärillisen ruokaa kahden tunnin välein. 

Vierailija
13/20 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhdessäkin jaksossa nainen kävi ostaa pikaruokaa, maksoi noin 30dollaria et ei se minusta halpaa ole. Tota teki ainakin kerran päivässä plus muut safkat. Ei mulla olis varaa vaikka käyn töissä toisin kun noi.

Vierailija
14/20 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se lihavuus ei ole ainoa ongelma selvästikään. Monilla on ihan järkyttävät kodit, kaikenlaista roskaa lattiat täynnä. Heillä on jotekin koko elämänhallinta ihan sekaisin.

Vierailija
15/20 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko av-mamma painaa keskimäärin??

Eiköhän jokainen av-mamma ole ihan pikkutyttö noihin mastodontteihin verrattuna

Vierailija
16/20 |
09.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka ei ole niin halpaa että selittäisi mässäämisen. Mutta osa noista on kokonsa vuoksi työkyvyttömiä, ja saavat silloin tavallista tukea korkeampaa versiota, ja lisäksi puolison on mahdollista netota omaishoitajana jonkin verran vielä päälle. Osa saa myös food stamppeja tukiensa päälle.

Vierailija
17/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noitten yksi kauppareissu maksoi 300 dollaria. Tsiisus. Ruokaan palaa rahaa

Vierailija
18/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dr Now sanoi, että sä painat enemmän kuin miehesi painoindeksin mukaan. Tirsk.

Vierailija
19/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon miettinyt, kuinka monella noista on diagnosoimaton adhd/add. Tietysti suurimmalla osalla on vielä traumoja taustalla. Mulla adhd aiheutti ylensyömistä ja olin pahimmillaan 165/91. Mun ahmimishäiriötä hoidettiin aluksi kognitiivisella psykoterapialla, mutta se vaan pahensi asioita. Mun adhd diagnosoitiin vasta äskettäin ja tarkoitus olisi jutella psykiatrin kanssa lääkityksestä ja nepsyvalmennuksesta. 

Vierailija
20/20 |
12.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jotain positiivista siinä sentään oli, että se kyllä laihtuikin lopulta ihan tikuksi. Ja sen ukkohan sitä vissiin alunperin hoiti, mutta se kuoli johonkin sen ohjelman aikana. Mutta tosiaan kun katoin tuon jakson, niin mietin että eikö tohon hommaan saisi jonkun avustajan, ettei lasten tarvitsisi pestä sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi