Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 173cm nainen ja 72kg. Syytä laihduttaa?

Vierailija
07.06.2022 |

Äsken uskalluin vaakaan. Tosin vatsa täynnä, mutta kuitenkin.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos peilikuva miellyttää silmää, ei ole syytä.

Vierailija
2/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuossa vähän pudotettavaa jos itse haluat. Ei pakko, et ole mikään norsu kuitenkaan.

Itse olen 177 cm ja 73 kg. Vitonen pitäisi jaksaa rutistaa veks.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

10g voisi helposti laihduttaa, koska lihasmassaa on tuskin selittävänä tekijänä.

Vierailija
4/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymmentä kiloa voisit laihduttaa.

Vierailija
5/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoit sitten pituutta viime aloituksen jälkeen?

Vierailija
6/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet hiukan lihava mutta et paljoa.

Olen itse mies 180cm 74kg

Vierailija
7/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
8/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole ap naisia vihaava trolli, joka tehtailee tänne naisvihaketjuja, miksi, oi miksi kysyt palstalaisilta mitään painoon liittyvää, kun teidät vastauksen? Kuten me kaikki. Yli 40kg painavat naiset ovat sotanorsuja, eikä siinä paljon paina BMI:n normaalipainon lääketieteelliset rajat, kyllä palstamiehet tietää näkemättäkin paljonko nainen saa painaa. Siis mahdollisimman vähän.

Vierailija
9/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saman kokoinen. Mulla on nyt hyvä paino, olen tyytyväinen. Ehkä 2 kiloa vois pudottaa vielä. Sit oon omaan silmään jo hyvä, lempimekko näyttää hyvältä. Joku 67kg on kans kiva paino, mutta olen tosi tyytyväinen 72kg:sena, pituus 173,5cm. BMI 23,9.

67kg:sena BMI olis se 22,2.

Vierailija
10/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Vierailija
11/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet hiukan lihava mutta et paljoa.

Olen itse mies 180cm 74kg

priima

Vierailija
12/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 172cm ja painan lähemmäs 130kg, mulla olisi syytä laihduttaa 50kg. Luultavasti nahka roikkuisi ikävästi ja naama olisi ryppyinen sen jälkeen, mutta kyllä pitäisin itseäni 80-kiloisena ihan normaalin ihmisen näköisenä, nuorena 65-kiloisena olin liiankin laiha, ei ollut ns. naisellisia muotoja. Joten näin viittä kymppiä lähentelevälle 80kg olisi ihan jees. 

Joten vastaan, että ei sun tarvi laihduttaa, olet just hyvä noin, jos on tarvetta niin kuntoile vahvistaaksesi lihaksiasi jne. terveyttä edistävää vanhuuden varalle.

Vierailija
13/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti normaalipainoisena aloitettu laihdutus johtaa jojoilukierteeseen ja runsaaseen lihomiseen, joten kannattaa olla tarkkana. Ei mitään typeriä kitukuureja, vaan järkeviä valintoja, joita on helppo ylläpitää jatkossakin.

Vierailija
14/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
15/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa tällästen kyseleminen.

Ei paino kerro kropan mallista tai koostumuksesta mitään eikä se ole kenenkään asia sitä arvioida pitäisikö jonkun painoa pudottaa vai ei etenkään anonyymisti kun ei tiedetä toisesta juurikaan mitään. Päätös on jokaisen oma ja se täytyy lähteä terveeltä pohjalta. Jos olet tyytyväinen siihen mitä peilistä näkyy, niin ei tarvitse lähteä kehoa muokkaamaan. Tärkeintä on oma viihtyvyys kehossa eikä se miellyttääkö se muita. Opettakaa tämä myös lapsille, säästyisi monet turhalta mielipahalta ja syömishäiriöiltä sekä kehonkuvan vääristymiseltä kun lopetettaisiin tälläne puntarin kyttääminen ja itsensä arvottaminen sen mukaan mitä joku muu on mieltä.

Vierailija
16/16 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 175cm ja 81kg (joo, painoa kertyi viime vuosina, kun sairastuin masennukseen ja elelin lähinnä mikroeineksillä, enkä jaksanut liikkua yhtään), mutta ei siinä paljoa ylimääräistä ole. Mulle "sopiva" paino on ollut jo vuosia noin 75kg, johon pyrin nytkin takaisin. Kannattaa huomioida, miten se paino kertyy (mulla lantioon, olen klassinen päärynä) ja onko se edes rasvaa vai lihasta (itse urheilen viitisen kertaa viikossa, joten kai osa ainakin on lihasta) eli onko edes mitään ns. ylimääräistä. Ja vaikka olisikin, niin laihduttaminen yleensä sotkee ruoka- ja liikuntasuhteen + pitkällä aikajänteellä nostaa painoa, niin itse viilaisin vain elintapoja, jos päätät, että haluat parista kilosta eroon. Mutta ei tuossa tosiaan paljon ole, jos ollenkaan, ja tärkeintä on, että itselläsi on hyvä fiilis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi