Oletko tyytyväinen kunta-alan neuvottelutulokseen?
Ilmeisesti aikalailla se 5% tuli korotusta yleiskorotusten päälle.
Itse olen ihan tyytyväinen tulokseen. Iloisin mielin lomailen ja odotan alkavaa kouluvuotta. :)
Kommentit (35)
Oikein tyytyväinen olen tässä taloustilanteessa, jos noinkin iso korotus saadaan.
Terveisin reksi
Linkki? Eilen uutisoitiin että keskiviikkona vasta kerrotaan tarkemmin.
Ei ole vielä virallista tietoa, mutta uskoisin, että aikalailla noissa summissa mennään. :)
AP
Aineenopettajana ei kannata iloita. Ne tullaan kohdentamaan vaka- ja luokanopepuolelle. Aineenopet saa tälläkin kertaa nuolla näppejään.
No ei varmasti tule 5% yleiskorotuksen päälle. Vähän realismia peliin. Varmaan jotain saman luokkaista kuin se sovintoesitys minkä tehy hylkäsi eli saattaa jokin vuosi kaikkina paikallisine lisineen päästä lähellä tuota viitta prosenttia, mutta todennäköisestä mennään lähempänä kolmea.
Vierailija kirjoitti:
Aineenopettajana ei kannata iloita. Ne tullaan kohdentamaan vaka- ja luokanopepuolelle. Aineenopet saa tälläkin kertaa nuolla näppejään.
Just näin, meillä pitäis olla oma liitto. Työnantaja antaa kaikille inflaatiota pienemmät korotukset joka vuosi eli laskee palkkaa ja meille pienimmät eli efektiivisesti meidän tulee maksaa muiden korotukset.
Vierailija kirjoitti:
Eikä taatusti koske määräaikaisia.
Kerron mielipiteeni sitten kun tiedän mikä on neuvottelutulosta. Apn luuloista en välitä mielipidettäni kertoa sanallisesti, jos voisin näyttäisin aplle keskaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäiskää
Vaikuttaakohan yhtään kansalaisopistojen opettajien palkkoihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai koskee kaikkia kunta-aloja. Hoitajilla on oma sote - sopimus ja he voivat neuvotella omat sopimukset.
Vierailija kirjoitti:
Kerron mielipiteeni sitten kun tiedän mikä on neuvottelutulosta. Apn luuloista en välitä mielipidettäni kertoa sanallisesti, jos voisin näyttäisin aplle keskaria.
Kuinka ala-arvoista käytöstä. :D Toivottavasti et ainakaan opetusalalla työskentele.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka ala-arvoista käytöstä. :D Toivottavasti et ainakaan opetusalalla työskentele.
AP
Koita nyt päästä ittestäs yli. Just tommosten tyyppien takia jengi dissaa opettajia. Me ollaan ihan tavallisia ihmisiä.
Minkä päiväunen olet nähnyt? Taitaa olla liian pitkä loma.
Huooooooh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Koita nyt päästä ittestäs yli. Just tommosten tyyppien takia jengi dissaa opettajia. Me ollaan ihan tavallisia ihmisiä.
No mielestäni tavalliseen aikuisen ihmisen käytökseen ei keskarit kuulu. Ei ainakaan opettajan. Ihan tavallinen ihminen olen kyllä kaikella tapaa.
Vierailija kirjoitti:
Huooooooh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
No mielestäni tavalliseen aikuisen ihmisen käytökseen ei keskarit kuulu. Ei ainakaan opettajan. Ihan tavallinen ihminen olen kyllä kaikella tapaa.
Mä sanon tän viel kerran. LÄHE. MENEEN.!111
Ilmeisesti mitään radikaalia lisää ei ole tulossa. Olisi muuten varmaan tullut jo järjestöltä iloista sähköpostia. Nyt pitää miettiä tarkemmin, kuinka kertoa huonot uutiset saaden ne kuulostamaan hyvältä.
Eipä tuota löydä uutisista.