Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auttakaa tyhmää joka ei osaa käyttäytyä, eikä saa suhdetta

Vierailija
07.06.2022 |

Mä onnistun kerta toisensa jälkeen pilaamaan alkavat ihmissuhteet heti kättelyssä. Sekoilen ja jännitän. Miten toimitte te, jotka suhteeseen asti pääsette? Mitä voin tehdä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on olla vaan oma itsensä eikä esittää mitään muuta. Ja muista, että se toinen on ihan samanlainen ihminen kuin sinäkin, ei sen parempi eikä huonompi, ja häntäkin saattaa jännittää.

Jo se, että eka treffeillä sanoo, että jännittää, voi saada jännityksen loppumaan ja tekee tilanteen helpommaksi molemmille osapuolille.

Vierailija
2/2 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta on olla vaan oma itsensä eikä esittää mitään muuta. Ja muista, että se toinen on ihan samanlainen ihminen kuin sinäkin, ei sen parempi eikä huonompi, ja häntäkin saattaa jännittää.

Jo se, että eka treffeillä sanoo, että jännittää, voi saada jännityksen loppumaan ja tekee tilanteen helpommaksi molemmille osapuolille.

Oon oma itseni. En pääse edes treffeille asti, koska tutustuminen epäonnistuu, kun tulkitsen toisen käytöksen torjunnaksi tai oma käytökseni tulkitaan torjunnaksi. Kun uskaltaudun juttelemaan mua aletaan yleensä jännittää tai itse alan jännittää ja tästä vedetään sitten omia johtopäätöksiä puolin ja toisin. Tää on tapahtunut monta kertaa. Harmittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla