Miksi et omista seksileluja?
Vaikuttaa siltä, että suurella osalla ihmisistä on jonkinlaisia seksileluja laatikoissaan, mutta entäs te joilla niitä ei ole. Mikä siihen on syynä? Perustelut olisi mielenkiintoisia lukea.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Tykkään enemmän käyttää mielikuvitusta ja ihan arkiesineitä osana seksileikkejä. Seksilelut on olleet kivoja, mut aina kun oon ostanut jotain itselle niin muutaman kerran jälkeen viehätys vähenee ja ne jää käyttämättä, niin olen päättänyt etten osta enää uusia
Mitkä ovat olleet parhaita arkiesineitä seksiin?
- AP
Haluaisin kokeilla seksileluja, mutta puoliso kokee ne ilmeisesti jotenkin uhaksi. Haluaisin vibraattorin tai dildon yhteisiin leikkeihin, mutta hän tyrmää ne heti samantien ettei halua mitään kumikulleja omansa lisäksi. Ellei kuulemma hänen kelpaa niin pitää olla ilman :(
EMT, ei vaan kiinnosta niin paljon, että hankkisin. Tai mistä sen tietää, ehkä joskus vielä hankinkin.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kokeilla seksileluja, mutta puoliso kokee ne ilmeisesti jotenkin uhaksi. Haluaisin vibraattorin tai dildon yhteisiin leikkeihin, mutta hän tyrmää ne heti samantien ettei halua mitään kumikulleja omansa lisäksi. Ellei kuulemma hänen kelpaa niin pitää olla ilman :(
Onnea vaan kumppaninvalinnasta.
Vierailija kirjoitti:
harmi. sulle ainakin.
onko hän uskis ja kepulainen? tai.ainakin..
..persu? voisua. niin paljon hyvää..
seksii. menee sinussa hukkaan. kun tuollaisia pökkelöitäsiälä harrastat..
Tykkään enemmän käyttää mielikuvitusta ja ihan arkiesineitä osana seksileikkejä. Seksilelut on olleet kivoja, mut aina kun oon ostanut jotain itselle niin muutaman kerran jälkeen viehätys vähenee ja ne jää käyttämättä, niin olen päättänyt etten osta enää uusia