Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan lapseni minun, kun eivät ole tarpeeksi tummia?

Vierailija
07.06.2022 |

Olen itse todella tumma (tumman ruskeat silmät ja lähes mustat hiukset). Puolisoni on lähes albiinoon verrattava blondi. Lapsillamme on vaaleat hiukset ja vihreät silmät. Että eipä periytynyt minun tummat geenit. Jos olisin julkkis, niin asiaa varmaan ruodittaisiin täällä ja spekuloitaisiin, ovatko minun biologisia lapsia ja olisinko hyödyntänyt geenimanipulaatiota tms. Onneksi en ole julkkis ja saan olla asian tiimoilta rauhassa. Geenit on ihmeellinen juttu.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä äiti on hyvin tumma, tumma iho, tummanruskeat silmät, lähes mustat hiukset. Isä vaalea sinisilmäinen. Meistä sisaruksista kaksi on tummaa, minä ja yksi sisko ja veli ristiverisiä tosin tumma iho mutta vihreät silmät. Yksi veli vaalea sinisilmäinen. Sanottakoon että yhdellä tummalla sisaruksella siniset silmät kuten isällä.

Itse olisin halunnut olla sellainen tummatukkainen.

Vierailija
2/2 |
07.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se dominoiva piirre automaattisesti periydy enemmistölle saman perheen lapsia. Minä ja sisarukseni olemme yhtä lukuunottamatta syntyneet sinisilmäisinä ja vitivalkealla tukalla. Isän piirteet vahvoina ja yksi on tullut äitiin, tosin hiukset eivät olleet tumman ruskeat vaan kultaan taittuvat vaaleanruskeat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän