En uskolla mennä ulos kun on niin valoisaa
Sosiaalisten tilanteiden pelko pahenee kesän myötä. Enemmän ihmisiä ulkona.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän hyvin. Olen itsekin ollut samassa tilanteessa. Lääkkeet, rauhoittavat ja terapia ja tietysti siedätys auttoi minua. Mitä sä itse pelkäät, kun oot ulkona vaikka kaupassa?
Sitä että näytän typerältä
Miksi mielestäsi näytät typerältä? Onko joku sulle sanonut niin? Onko lapsuuden peruja? Huono itsetunto? Kehonkuvanvääristymä? Itsearvostuksen puute?
Ei pidä näyttää typerältä, niin yksinkertaista se on!
Tummat aurinkolasit auttaa. Niitä saa myös vahvuuksilla.
Väljät vaatteet, hyvä ryhti, reipas kävely. Mieti päämäärä ja kävele sinne.
Vierailija kirjoitti:
Miksi mielestäsi näytät typerältä? Onko joku sulle sanonut niin? Onko lapsuuden peruja? Huono itsetunto? Kehonkuvanvääristymä? Itsearvostuksen puute?
Mua on kiusattu nii jäänyt traumat
Vierailija kirjoitti:
Tummat aurinkolasit auttaa. Niitä saa myös vahvuuksilla.
Väljät vaatteet, hyvä ryhti, reipas kävely. Mieti päämäärä ja kävele sinne.
Ja voit laittaa vaikka maskin vielä suojaamaan kasvoja, jos tunnet että olisi mukavampaa. Maskin käytössä ei ole mitään vikaa, minä ainakin arvostan ihmisiä jotka käyttävät maskia.
P.S. Älä suotta mieti mitä muut ihmiset ajattelee, kun et voi tietää mitä niiden päässä liikkuu, tuskin ajatusta luovat sinulle jos et mene puheille.
Tsemppiä ja käy hetkeksi tuulettumassa :)
-peace & love
Valoisuuttakin enemmän häiritsee se, että on niin lämmin. Ei tosiaan tee mieli mennä ulos kuin tosi aikaisin aamulla tai myöhään illalla.
Aurinkolasit naamalle, lippis päähän, väljät huomaamattomat vaatteet. Oma kokemus on että ihmiset tuijottavat vähemmän jos vaatteet ovat mustat tai muuten neutraalit, mutta kukkamekossa ja kirkkaissa tai pastelliväreissä saa aina tuijotuksia.
Olin tänään parvekkeella ja ohi käveli läheisen kehitysvammatalon asukkipoika.
Hänellä oli kuulokkeet korvissa ja lauloi :"oomme kaikki sankareita...."
Taputin hänelle ,mutta ei kuullut
Ymmärrän hyvin. Olen itsekin ollut samassa tilanteessa. Lääkkeet, rauhoittavat ja terapia ja tietysti siedätys auttoi minua. Mitä sä itse pelkäät, kun oot ulkona vaikka kaupassa?