Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2kk päästä etelänloma ja pitäisi saada mahdollisimman paljon läskiä pois!

Vierailija
13.10.2006 |

Auttakaa! Eli 10kg on tavoit, mutta olisi kiva jos vaikka sen 5kg saisi tässä 2kuussa pois. Käyn 2-3 x viikossa 6km sauvakävelyreissulla ja liikun lasten kanssa jonkin verran, en syö kovasti herkkuja mutta kotiruoka on himoni (vaikkakin ihan terveellinen syön sitä liikaa).

Anna vinkkisi painonpudotukseeni, kiitos siitä sinulle!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä on toimineet itelläni:

2kk on useimmiten noin -5kg hyvin helposti. Aloita kuitenkin siitä että hyväksyt sen että syömiset vaikuttaa laihtumiseen enempi ku liikunta. Ei ole mahdollista liikkua niin paljon että tosi heikot ruokailutottumukset korvautuisivat liikunnalla. Mutta jos ruokapuoli ok, niin silloin liikunta tehostaa hommaa.

itse olen syönyt laihduttaessani vakavalla mielellä suunnilleen niin että 1)otan pieniä annoksia 3-4 tunnin välein

2)jätän näkyvän rasvan pois (tarvitset noin teelusikallisen margariinia saadaksesi riittävät rasvahapot päivittäin ja pitääksesi rasva-aineenvaihdunnan toiminnassa)

3)syön 6pv viikossa kaloreita noin miinus 500-1000kcal per päivä ja yhdesti viikossa noin 500(- max1000) kcal ENEMMÄN kuin kulutan. Noi kulutukset oon kattonut vaan iha yleisistä suosituksita, ei niissä tarvii huipputarkka olla. Näin toimien ei rasva-aineenvaihdunta mene " säästöliekille" vaan elimistö polttaa jatkossakin rasvaa helposti

4) Ole tarkka mieluummin siinä miten lasket ne syömäsi kalorit.

5) Monipuolisuus, älä sorru johonkin Atksinsiin tms., vaan syö sekä hiilareita, porteeineja että se pieni määrä rasvaakin.

6)Vatsantäytteeksi himonälkään vihanneksia ja vettä

Liikunnasta vielä että kannattaa unohtaa kaikenmaailman rasvanpolttojumpat, 1-2 tunnin kävelyt päivittäin on ihan ok. Ei pääse vaivaamaan aikataulut salilla, ja kannattaa huomata että jos et ole ennen salilla käynyt, niin aluksi lihakset keräävät hieman nestettä, eikä paino tunnu titppuvan vaikka rasva palaakin hyvin. Ja jos oikein haluat hoitaa kunnolla, kävele mieluummin päivässä 2k kertaa 1 tunti kuin 1 kertaa 2 tuntia. Silloin aineenvaihduntajärjestelmä saa aktiviteettia melkein läpi koko valveillaoloaikasi.

Olet mitä syöt! Tsemppiä1

Arska

Vierailija
2/11 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1x uintia viikossa on suunniltelmissa taas aloittaa uin kerralla 1.5km ja ripeästi.

Karppaamalla en laihtunut vaan tuli lisää massaa (ilmeisesti reilusta lihan määrästä mihin en ole tottunut).

Kiitos teille!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut hoikka ja en kuuna päivänä voinut kuvitella, että minun täytyisi joskus laihduttaa. Mutta kaksi raskautta ja täysin holtiton herkkujen mäyhääminen jättivät 8 ylimääräistä kiloa jälkeensä.

Tilasin mini kirjekurssipaketin ja tänään tilasin jatko-osan. Reilussa kolmessa viikossa olen laihtunut neljä kiloa ja vieläpä suhteellisen helposti. Aion siis jatkaa sillä vielä niin kauan että olen laihtunut ne toiset neljä kiloa. Lisäksi siitä sai mielestäni järkevän mallin syödä vastaisuudessakin vaikka ei pisteitä laskisikaan. Suosittelen!

Vierailija
4/11 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino tippui noin 1,5kg viikossa

Vierailija
5/11 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mäkin koitin tuota joskus, meni hyvin niin kauan kuin jaksoi laskea pisteitä. Sitten mulla loppui itsekuri ja ei ne ruokatotumuksetkaan oikein jääneet hyviski tavoiksi, vaikka monta kk kävin Paikkareissa.

Paikkarit on mainio paikka, varmaan paras " ulkopuolinen apu" mitä on.

Mutta itelläni ei oikein toiminut, pitkällä tähtäimellä, kun ei jäänyt hyvä vaihde päälle vaan tuli siitä lipsuttua kun en enää käynyt. Nykysin teenkin jos sille päälle sattuu, että noiden aiempin ohjeideni mukaan koitan jaksaa pari kk, ja sitten vähän relaan normaaliksi syömiseksi ja toivon ettei repsahda niin että pitää kohta taas laihduttaa. Valitettavan usein pitää kyllä laihduttaa:(

Mut semmone mikä eniten helpottais, olis että kotona emäntäkin ois mukana juonessa, eikä tartteis ottaa sitä ruokakermaa kaupasta enää ikinä kotiin!! Ne vähärasvaiset herkkukermat on itse Saatanasta!!! Kun eukko niihin tottui, niin eihän sitä enää mitään ruokaa tehdäkään ilman niitä, ja aiempaan verrattuna sitä rasvaa siis tulee päivittäin enempi ku ennen. On kauheeta koittaa hälle selittää ettei me oikeesti tarvita niitä, mutta kai ne jotenkin sitä ruoanlaittoa helpottaa...

Vierailija
6/11 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta " itse Saatanat" huolimattomasti vähän lipsahtaa, kun olutta on maistanut. Eihän näitä lapset lue...

arska

Vierailija
7/11 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on helppoon haluavan kokin lempilapsia, mutta ei niitä oikeasti tarvitse.

tomaattipohjaiset tai kasvispohjaiset ovat ihan ok, ilman että mitään kermoja tms. liruttelee sekaan.

Vierailija
8/11 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanos äkkäi mitä merkkiä nosita hyvin kevyistä tomaatti tai muista maustseopaaineksista voi pitä hyvänmakuisina, ni ei tuu heti tuomiota kun tuon niitä kotiin kerman sijaan?

arska

Vierailija
9/11 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakin on. Siis loma etelässä kahden kk:n kuluttua. Pudottaa pitäis tuo 10 kiloa. Haaveeksi jää.. Täytyy vaan kantaa nämä kilot bikineissä uima-altaalla! =) hymyä huuleen..

Vierailija
10/11 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan pystyisit vielä lisäämään liikuntaa, käymällä vaikka uimassa tai jumpassa pari kertaa viikossa+ ne 3kertaa sauvalenkit...

herkut ja ylim. napostelut minimiin!

tsemppiä!!!

Vierailija
11/11 |
13.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

syö kevyesti, mutta useamman kerran päivässä. kaikki mahdolliset tilaisuudet käytä liikkumiseen. juo paljon vettä ja vihreää teetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi