Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri ei sitten soittanutkaan

MG
30.05.2022 |

Kävin päänmagneetti-kuvilla jo pari viikkoa sitten. Olimme sopineet lääkärin kanssa että hän soittaa tuloksista 24.5. Mutta mitään soittoa ei ole tullut. Nyt soitin polille ja kysyin sihteeriltä, että oliko lääkäri unohtanut vai mikä oli. Vastaukseksi sain, että lääkäri lähettääkin minulle kirjeen kuvantamisen tuloksista.
Eli soittoajan Lääkäri oli itse perunut ja nyt on laittamassa ylihuomiseksi kirjeen.
Nyt tietysti ajattelen kaikkia kauhuskenaarioita, kun ei sitten soittanutkaan. Voiko lääkäri lähettää ns huonoja uutisia kirjeitse, vai soittavatko he aina jos tulokset ovat poikkeavia?
Olen täällä nyt hermoillut ja pureskellut sormista kynnet, kun ei tämän näin pitänyt mennä....

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne huonot uutiset kerrota ns. livenä. Ei ai Akaan omalle kohdalle ole osunut sellaista että vain kirjeellä lähetettäisiin. Päinvastoin ajattelisin, että kaikki ok, kun tuleekin kirje, eikä soitto.

Vierailija
2/4 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä yleensä soittavat jos on kiireellistä. Postin kulku nykyään niin hidasta, että ei löhetetä kiireellistä tietoa postitse. Huonoa toimintaa kyllä tuollainen, että ei edes ilmoiteta, jos puheluaika perutaan. Laita palautetta, ellet jo sitä tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskushan oli juttua jostain miehestä, jolle tieto vakavasta sairaudesta oli lähetetty kirjeellä. Mies vain ei saanut koskaan tuota kirjettä. Sairaalasta soitettiin miehelle vihainen puhelu vasta sitten kun mies ei ilmestynyt varatulle ajalle hoitoon, josta ei siis edes tiennyt. Soittaja ei edes ollut lääkäri itse.

Vierailija
4/4 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin jätän yleensä duunini tekemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kuusi