Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä loukkaavaa teillä on vanhat sukulaiset sanoneet?

Vierailija
30.05.2022 |

Veljelläni on perussairaus, jonka vuoksi on työkyvyttömyyseläkkeellä. Pelaa tietokoneella päivät pitkät.
Eräät vanhemman polven sukulaiset, 70-80-vuotiaat katsoivat oikeudekseen arvostella häntä.
Puhuivat jotain suvun häpeästä yms. Me muut sisarukset ja omat vanhempani laittoivat näihin välit poikki emmekä ole heidän kanssaan missään tekemisissä. Jotkut vanhat ihmiset eivät tajua sitä, ettei kaikilla mene elämä samalla tavalla. Näiden ko. ihmisten omien lasten elämä on mennyt sillä perinteisellä tavalla, eli naimisiin ja lapsia yms. Eivätkö he itse kykene tajuamaan, ettei se kaikilla niin mene?
Onko teillä muilla ollut tällaista ahdasmielisyyttä muissa sukulaisissa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi ole kokenut tuollaista. Ihan ok panna välit poikki. Joillekin vanhemmille tulee tavaksi möläytellä mitä sylki suuhun tuo, ja se on inhottavaa varsinkin yhdistyessään sellaiseen ennen-oli-kaikki-paremmin-ajatteluun ja kiukkuun/pelkoon siitä, että ei tajua nykyistä elämänmenoa (tietokoneet, etätyöt ja niin edelleen).

Vierailija
2/4 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni sai lapsen. Täti tuli katsomaan, ensisanat: "Herrajumala, kun on ruma lapsi!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin töksäytyksiä voi olla, jotka koskevat ketä tahansa. 

Vierailija
4/4 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olen varmaan vaihtunut laitoksella TAI että minulla eri isä kuin sisaruksillani.

Ei ole. Nämä spekulaatiot on kumottu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä