Laihdutus ja rintojen pieneneminen?
Onko toivoa, että rinnat pienenevät vai näyttävätkö laihtuessa entistä isommilta? Mikään vaate ei istu. Vartalo ei ole yhtään sopusuhtainen. Ärsyttää. Ylipainoa on, kun bmi on 28. Onko kokemusta.
Kommentit (16)
Jos laihdutat liian nopeasti -rinnat roikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole syy olla laihduttamatta, kävi kummin tahansa.
Niin, vaikka en itseäni mitenkään lihavana pidä. Lukemat näyttää, että olen iso.
Ahhh voiko tulla katsoo oon todella horny mikä sun kuppikoko?
Onko ne ollut ennen lihomista miten isot? Jos on lihoessa kasvanut älyttömästi niin saattaa laihtuessa tulla semmoiset puolityhjät pussukat.
Laihdutin uimalla. Kuppikoko putosi E-stä B-hen, mutta rinnoista tuli kiinteämmät ja ryhdikkäämmät. Toki tähän vaikutti uimisen seurauksena parantunut ryhti ja vahvistuneet rintalihakset. Uintia 3-4 krt vko ja noin 1 km per kerta.
Mulla ainakin ensin laihduttaessa tissit pieneni.Eivät kuitenkaan ruvenneet roikkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Laihdutin uimalla. Kuppikoko putosi E-stä B-hen, mutta rinnoista tuli kiinteämmät ja ryhdikkäämmät. Toki tähän vaikutti uimisen seurauksena parantunut ryhti ja vahvistuneet rintalihakset. Uintia 3-4 krt vko ja noin 1 km per kerta.
Ihan järkyttävä ero isoista tisseistä nännin nypyköihin.
Riippuu kuinka rintava olet luonnostaan. Vai oletko ollut aina ylipainoinen? Kyllähän ne yleensä jonkin verran pienenevät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan järkyttävä ero isoista tisseistä nännin nypyköihin.
Niin. Kun painoa lähtee noin 40 kg niin väkisinkin vaikuttaa rintoihin. Tosin terve kiinteä vartalo on kaikin puolin mukavampi, kuin roikkuvat läskitissit, jotka lepäävät muhkean vatsan päällä. Toki nämä makuasioita, mutta omaa hyvinvointia kuunnellen; nykyinen parempi!
Varmaan jää sellaiset isot tyhjät pussit roikkumaan rintakehälle. Sitten ei enää ole mikään hehkeä näky ns. partyt paljaana.
Mikä on vartalomallisi? Jos V tai tiimalasi niin ei ne paljoa pienene.
Kyllä ne jonkun verran pienenee mutta ei loputtomasti. Pienennysleikkauksella pienenee varmasti.
Mulla ei juurikaan pienentynyt. Oli H-kuppi kun bmi oli 39 ja nyt F bmi:llä 22. Ne näyttää nyt selvästi isommilta muuhun kroppaan verrattuna, mutta vähentyneen painon silti huomaa. Yritän vielä pudottaa muutaman kilon siinä toivossa että niistä vaan lähtee rasva viimeisenä.
Vierailija kirjoitti:
Jos laihdutat liian nopeasti -rinnat roikkuu.
Vaikka laihduttaa hitaastikin, niin rinnat roikkuu. Kun ne ovat kerran venyneet, ei nahka palaudu täysin ennalleen.
Ei ole syy olla laihduttamatta, kävi kummin tahansa.