Mitä mieltä meidän koulunpäätösjuhlien tarjoiluista?
Juhlitaan pojan peruskoulun päättymistä ja pikkusiskon 9,8 keskiarvolla suoritettua seiskaluokkaa.
Vieraiksi tulee mummot ja kummit, naapurit ja jotain kavereita, yhteensä noin 25 henkeä.
Menyy:
Pikkusuolaista pahimpaan nälkään (itsetehtyjä keksejä sieni ja savukalatäytteillä, kananmunia ja merileväkaviaaria, juusto-paprika-oliivi cocktailtikkuja, chilikatkaravuilla täytetyt avokadot, cheddar-kurkku-majoneesi sandwicheja)
Kuohuviini/Pommac maljoja varten.
Gaspacho blanco (tarjoillaan laseista)
Lohi-parsa-nyytit, hollandaisekastike
Vihersalaatti ja sitruunavinaigrette
Sienipiirakka (sieniä, kananmunaa, purjoa ja riisiä voitaikinakuoressa)
Pikkelöidyt kasvikset
Mansikka-chevre-rucola-salaatti
Maalaisleipää ja levitteitä
Viinit, kuohuviini, vesi, limsa
Jälkiruoka:
Raparperi semi-freddo
Kahvi, likööri
Kommentit (14)
Aika noloa juhlia jotain seiskaluokan päättymistä.
Tää olisi ihana hääjuhlien menu, olisinpa vieraana!
Nam! Tulisin mielelläni teille syömään ja juhlimaan!
Mulle opetettiin kotona että minä tahansa syy on hyvä syy pitää juhlat. Ihanaa että joku haluaa juhlistaa tälläisiä hetkiä elämässä.
Meilläkin on aina juhlittu peruskoulun päättymistä, kaikkien lasten osalta. Olemme käyneet syömässä jossain paremmassa paikassa ja kotona sitten vielä kakkukahvit.
Vierailija kirjoitti:
Ei numerot vielä ole tiedossa
Kyllä mun seiskaluokkalainen tietää jo suurimman osan numeroistaan. Heillä on ollut arviointikeskusteluja joissa opettajat ovat suoraan sanoneet minkä numeron aineesta saa.
Sellanen juoppokööri lastenjuhliin.
Vierailija kirjoitti:
Sellanen juoppokööri lastenjuhliin.
Höh, viini on ruokajuoma ja kuohuva kuuluu maljapuheisiin.
"PRööööööööööö-ööööööööööö-ööööööööööö-öööööT!"- sanoi perse.
Numerot eivät kuitenkaan tärkeintä, eikä hienostelu.
Ampuu täysin yli ja tuskin nuorten toive. Ei millään tavalla tilaisuuteen sopiva tarjoilu. Yläasteen suorittaminen ei ole minusta mikään meriitti. Pizzalla voi perheen kanssa käydä tai muuten ulkona syömässä.Ihanalta kuulostaa menu kyllä näin keski-ikäisen korviin.
Kuulostaa hienostuneelta, keväiseltä ja raikkaalta.