Pph:n vaitiolovelvollisuus ja moraali?!
Olen sivusta seurannut asukaspuistossamme käyvien perhepäivähoitajien toimia. Kaksi käy päivittäin, yksi kiertävä harvemmin.
Tuntuvat kailottavan lasten ja perheiden asioita aivan vapaasti toisille äideille. Milloin Valtterin äiti ei taaskaan osannut valita oikeita vaatteita, Petterin kotona ei osata laittaa ruokaa. Helmi se paskoo vieläkin vaippaan ja ai että kun tuo Maisa se pissii housuun joka päivä ihan vi**uillakseen.
Juoruavat toisten kanssa, lapset saavat olla aivan omin nokkineen. Etenkin eräs pph on kunnostautunut jättämällä lapset, 4kpl, erään kahden lapsen äidin vahdittavaksi kun kipaisee kauppaan tms.
Okei, on poissa ehkä 10-15 minsaa, mutta jos oma lapseni olisi pph:lla hoidossa en todellakaan haluaisi että hän jättää lapset toisten hoteisiin. Eiväthän vanhemmat tuosta tiedäkään.
Samoin yksi pph hoitaa välillä ylimääräisenä lapsena omaa lapsenlastaan, sylivauvaa, ja hoitolapset jäävät jos mahdollista vielä vähemmälle huomiolle..
Huh huh. Ystäväni on pph, joten onneksi tiedän että heitä asiansa 100% hyvin hoitavia sydämellisiä hoitajiakin on.
Mutta kuka vahtii näiden hoitajien työmoraalia, pa*kaa jauhetaan vanhempien selän takana vaikka kuin.
Vihaksi pistää..
Kommentit (6)
ehdottomasti johonkin yhteyttä. minä ainakin haluaisin vanhempana tietää tuollaisesta menosta
a jonkun muun hoitoon, edes 10 minuutiks!! mä ottaisin yhteyttä perhepäivähoidon ohjaajaan
mutta kantakaupungin laitamilla on.
ap
Kuulostaa vain niin tutulta tuo meno.
siellä puistossa, siis jotta olisi faktaa, ettet valehtele. Vaikka nimettömänä, sanot, että et halua nimeäsi julki.
t. huolestunut äiti