Mikä tilanne Jonathanien haalareiden kanssa, joko kaikki on myyty?
Jonathanin tähti-haalaria olen ajatellut vihreä-ruskeana tai mahd. oranssi-ruskeana. Mikä tilanne mahtaa olla Jesperi Junioreissa? Joko kohta kaikki haalarit on myyty, vaikka vielä melkein kesävaatteissa kuljetaan? :) Kokoa 110cm varmaan tarvittais kun poika on nyt 105cm pitkä.
Sitten toinen asia, mitä olen pohtinut. Meillä ei ihan lähellä ole JesperJunioria. Miten muuten onnistuisi saada Jonathanin haalari, kuin ajaa monta sataa kilometriä autolla sitä varten?
Kommentit (5)
Kun en ole vielä varma haluanko oranssi-ruskean vai vihreä-ruskean haalarin ja haluaisin nähdä haalarit ennen ostopäätöstä. Kokoasiakin on vielä avoin kun ei meillä koskaan ennen ole ollu Jonathania niin en osaa sanoa millainen on mitoitukseltaan.
Eli millä periaatteella tuo kotimyynti toimii? Meilläpäin näyttäisi yhteysmyyjä olevan. :)
vaatteiden näkeminen riippuu ihan myyjästä. Meilläpäin on myyjä, jonka kotiin voi mennä katsomaan vaatteita tai sitten järjestää kutsut.
Myyjä tulee sovittuna ajankohtana kotiin ja kertoo tuotteista. Täälläpäin ainakin esittejyn emäntä saa 30% alennuksen yhdestä tuotteesta. En tiedä onko yleinen käytäntö.
Itse olin kutsuilla lauantaina ja silloin ei ainakaan myyjä sanonut, että jotakin vaatetta ei olisi. Sanoi vain, että kannattaa olla nopsana =)
Tähtijonathanit ovat ainakin tosi reilua mitoitusta, ja aika leveitä myös. Itse otin viime talvena 90senttiselle pojalle 92 haalarin ja meni koko talven, menee vieläkin kakkospukuna =)
Kerran ostin kotimyyjän kautta yhden haalarin. Ilmoitti minulle mitä kokoja ja värejä häneltä kotoa löytyy ja niitä olisi saanut käydä katsomassa. En käynyt, koska vaikka lähin myyjä oli niin turhan kaukana silti asui. Haalarin lähetti mulle kotiin.
http://www.jesperjunior.fi/service.cntum?pageId=129100
Löytyisiköhän tuolta joku teidän lähistöllä oleva kotimyyjä? Varmaan samalta voi kysellä, löytyisikö etsimiäsi haalareita heiltä.