Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minut irtisanottiin väärän kulkuvälinevalinnan takia.

Vierailija
21.05.2022 |

Sain unelmieni hyväpalkkaisen työpaikan Lahesta, kotikaupungistani. Työpaikka sijaitsee etelä-Lahessa ja itse asun pohjois-Lahessa ja joudun kulkemaan kaupungin läpi. Valitsin työmatkakulkuvälineeksi kaikkein ruuhkattomimman vaihtoehdon, eli kuumailmapallon. Työpaikkani viereinen pelto on täydellinen laskeutumispaikka, samoin kotitaloni viereinen pelto. Kerkesin olla viikon töissä kun minut puhelimitse irtisanottiin ja mielestäni aiheetta.

Minulla on ollut huonoa tuuria luonnonolosuhteiden kanssa, enkä minä mahda luonnollisesti niille mitään ja siksi katson, että minut on irtisanottu aiheetta.

Olen joka päivä lähtenyt hyvissä ajoin töihin, koska en halua säntillisenä ihmisenä myöhästyä töistä. Länsituuli on vienyt minut joka päivä Heinolan ja Kouvolan kieppeille, noin 40-70 kilometriä väärään suuntaan. Emäntä on sitten peräkärryllä hakenut minut milloin mistäkin. En ole siis kertaakaan päässyt vielä työpaikalle.

Mielestäni luonnonvoimat ovat force majeure tapauksia, joille ei voi mitään ja siten pidän irtisanomista laittomana. Aion viedä tapaukseni oikeuteen ja netota oikein kunnolla. Saavat pikkusieluiset pikkupomot näpeilleen, kun lähtivät irtisanomaan väärän kaverin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit mennä sinne oikeuteen? Sillä ilmapallolla?

Vierailija
2/2 |
21.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ajattelit mennä sinne oikeuteen? Sillä ilmapallolla?

Kyllä. Vaadin oikeuskäsittelyn pidettäväksi Kouvolassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla