Järkyttävän paha olo! Mitä teen?
Voin todella huonosti psyykkisesti ja fyysisesti myös.
Pahinta on ettei ole ketään kelle puhua.
En kestä tätä!
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita tänne. Olen toiminut vammaisten avustajana, ja nähnyt elämää. Oletko huolehtinut perustarpeista, uni, ruoka?
No syön kohta mutta olo on todella kriisiytynyt.
Soita Mieli ry:n auttavaan puhelimeen. Siellä on ihminen jolle voit puhua luottamuksella. Kiitos kun kirjoitit tänne, sekin on hyvä alku. Meitä ihmisiä jotka välittää, on olemassa. Soita heti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita tänne. Olen toiminut vammaisten avustajana, ja nähnyt elämää. Oletko huolehtinut perustarpeista, uni, ruoka?
Onko sinulla hoitavaa lääkäriä?
Hei ap,
Minulla ihan sama juttu. Voin antaa vertaistukea. Niin paha olla fyysisesti ja psyykkisesti mutta en osaa purkaa tätä mitenkään.
Koen että puhuminen ei oikein auta. Parisuhteeni on myös kriisiytynyt pahasti ja kaikki pahimmat pelot ja olot nousee pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Mitkä asiat painaa mieltä?
Menneisyyden väkivaltatilanteet ja kauhut ovat nousseet pinnalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla hoitavaa lääkäriä?
Ei, ja olen nyt muualla.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap,
Minulla ihan sama juttu. Voin antaa vertaistukea. Niin paha olla fyysisesti ja psyykkisesti mutta en osaa purkaa tätä mitenkään.
Koen että puhuminen ei oikein auta. Parisuhteeni on myös kriisiytynyt pahasti ja kaikki pahimmat pelot ja olot nousee pintaan.
Kiitos. Puhuminen ei aina auta, joskus jos tunteet ovat pinnassa.
Itsellä puhuminen usein auttaa. Soita johonkin auttavaan numeroon? Olen omalla kohdalla huomannut, että omassa päässä asiat paisuu älyttömiin mittasuhteisiin, mutta kun edes mieheni kanssa puhun näistä, niin olo helpottaa.
Minä kuvittelin psyykisesti huonoksi oloksi ja se olikin sepsis.
Hae rauhoittavia lääkkeitä lääkäriltä.
Ihan alkuun, ota kaksi lasia vettä, jossa vaikka tilkka ruokasoodaa. (en tiedä miksi, mutta auttaa minulla) Sitten rkl kalanmaksaöljyä ja mene ulos, vaikka mikä olisi.
Sitten nämä muut ohjeet, mitä ihanat kanssaihmiset ovat täällä sinulle neuvoneet.
Kirjoita tänne, miltä tuntuu, ja mikä mieltäsi painaa . Jakaminen auttaa usein. Pyydä terkkarilta terapiaa, ihan mitä hyvänsä, kunhan pääset alkuun.
Sitten keräämään mukavia elämän kokemuksia, pienistä asioista. Kesän valo auttaa osaltaan.
Tsemppihali!
Todella järkkyä olla yksin noiden kauhujen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan alkuun, ota kaksi lasia vettä, jossa vaikka tilkka ruokasoodaa. (en tiedä miksi, mutta auttaa minulla) Sitten rkl kalanmaksaöljyä ja mene ulos, vaikka mikä olisi.
Sitten nämä muut ohjeet, mitä ihanat kanssaihmiset ovat täällä sinulle neuvoneet.
Kirjoita tänne, miltä tuntuu, ja mikä mieltäsi painaa . Jakaminen auttaa usein. Pyydä terkkarilta terapiaa, ihan mitä hyvänsä, kunhan pääset alkuun.
Sitten keräämään mukavia elämän kokemuksia, pienistä asioista. Kesän valo auttaa osaltaan.
Tsemppihali!
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Hae rauhoittavia lääkkeitä lääkäriltä.
Mulla on Sedoniumia.
Rapula! Lopeta se dokaaminen niin helpottaa. Nyt jos saat käytyä oksentamassa niin se auttaa alkuun.