En jaksa enää sitä että muut yrittävät päättää puolestani
Olin toteuttamassa muuttoa maalle, työpaikkakin olisi todennäköinen siellä.
Sitten tulee taas se lannistava ihminen joka haukkuu tämän suunnitelman lyttyyn ja kertoo että et voi sinne muuttaa.
Tuli kyllä paha mieli.
Tiedän että muiden puheista ei pitäisi välittää, mutta kyllä tällaiset kommentit lannistaa.
Samanlaisia ajatuksia?
Kommentit (14)
Ålä välitä negatiivisista kommenteista.
Tuollaiset ihmiset ovat kateellisia ja he purkavat omaa pahaa oloaan sinuun.
En olisi saanut mitään aikaan, jos olisin kuunnellut muiden mielipiteitä. Aina joku pitää sun suunnitelmia mahdottomina, koska kokevat ne ITSE mahdottomina tai epäkiinnostavina. Se ei tarkoita sitä, että asia olisi sinulle mahdoton tai epäkiinnostava.
Anna lannistajan olla omassa arvossaan ja jatka vaan eteenpäin aikomaasi tietä. Tsemppiä - pärjäät kyllä!
Seuraavan kerran kun se ihminen soittaa tai näät hänet sano suorat sanat.
Tuollaista ei pidä hyväksyä!
Maaseutu voi olla hyvä valinta, varsinkin jos kohtuullisen matkan päässä on kauppa, noutotiski, apteekki, bussi jne. Isot kaupungit ovat toisinaan melko vilkkaita.
Tuollaiset ihmissuhteet on myrkkyä.
Katkaise välit välittömästi!
Tai sitten älä vastaa hänelle puheluihin tai viesteihin.
Jos satut näkemään hänet niin kävele ylpeästi vain ohi.
Itse olen liian kiltti ollut koko elämäni.
Olen totellut jokaisen toiveita aina.
Siksi kadun nyt montaa asiaa mitä jäi tekemättä.
Jos olet nuori älä tee samoja virheitä kuin minä.
Tässä maailmassa ei pärjää jos suostuu ja alistuu kaikkeen mitä muut toivovat sinulta.
Pidä puolesi!
Kuuntele sydämesi ääntä, vain sillä on merkitystä. Ainoastaan se johtaa oikeaan.
Jotkut ovat persoonallisuudeltaan määräileviä ja tahdittomia.
Muista vain, että he eivät tunne sinua, toiveitasi ja elämäntilannettasi yhtä hyvin kuin sinä itse, joten heidän näkemyksensä sinusta, jos se poikkeaa täysin omastasi, ei ole luotettava.
Voi se kyllä johtua ilkeydestäkin eli olla tahallista lannistamista. Sellaisille ihmisille ei kannata kertoa suunnitelmistaan mitään.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Välien katkaiseminen sattuu, mutta se sattuu vielä enemmän että et saa elää omaa elämääsi.
Kyllä sinä nyt muutat sinne maalle, kun kerta itse haluat.
Voin kertoa, että se on yllättävän vapauttavaa, kun teet jotain, mihin kukaan ei usko sinun pystyvät. Vaikka kyseessä olisi asia, jossa ei varsinaisesti ole mitään "pystymistä", kuten vaikka maalle muutto, se on kuitenkin sinulle henkinen saavutus, jos läheisesi ovat sitä vastaan.
Mä en oikein jaksa innostua mistään ellei joku pistä vastaan, jää uupuun se semmonen jauhot suuhun tolle asenne.
Nyt vaan pää pystyyn!
Lähdet toteuttamaan unelmaasi.
Tiedän että ei ole helppoa olla välittämättä ikävistä kommenteista, varsinkin jos ihminen on läheinen.
Olen katkaissut välini tiettyihin sukulaisiini jotka mollasivat valintojani ja suunnitelmiani.
Aluksi välirikko sattuu, mutta myöhemmin koet olevasi onnellisempi ja vapaampi kuin koskaan
Tsemppiä ap:lle 💪👍