Tulin sitten ekan kerran ghostatuksi
Ei sinänsä tämän tyypin katoaminen harmita, meillä ei ollut oikeanlaista kipinää. Silti todella paljon ihmetyttää, miksei voi vaan kirjottaa:Meidän ei enää kannata jatkaa tapailua
Kommentit (16)
Meinaakko ihan oikeasti, että on eka kerta sun elämässä? Miten ihmeessä on se on mahdollista nykykulttuurissa? Nimittäin ghostaaminen ei välttämättä tarkoita, että et ole kiinnostava vaan, että miehellä ei ole aikaa ja kiinnostusta. Oon todella ihmeissäni.
M45
Miksi itse sitten jatkoit hänelle viestittelyä, kun kerran koit ettei kipinää ole? Huviksesi vain?
Olen menettänyt uskon ihmisten käytöstapoihin jo kauan aikaa sitten
Yks syy miksi miehet ei kirjoita: "ei kiinnosta", koska haluavat jättää oven auki.
Sit on helppo luikkia takas, jos muualla ei onnistunutkaan.
Jos laittais kunnolla poikki, ei ikinä kehtais tulla lämmittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Eikö enää vastaa viesteihin?
Huhuu ap
Ajattelin ihan alkuun että syvempi tutustuminen voisi tuoda kipinän. Mies oli nimittäin paperilla lähes täydellinen. Tavattiin muutaman kerran, sitä ennen viestiteltiin jonkin aikaa. Yhtäkkiä estot päällä, ilman mitään ilmoitusta. Ja kyseessä erittäin korkeasti koulutettu kantasuomalainen herrasmies
t. Ap, 2000-luvun deittailun amatööri
Vierailija kirjoitti:
Yks syy miksi miehet ei kirjoita: "ei kiinnosta", koska haluavat jättää oven auki.
Sit on helppo luikkia takas, jos muualla ei onnistunutkaan.
Jos laittais kunnolla poikki, ei ikinä kehtais tulla lämmittelemään.
Tai sitten ei vaan koe tarvetta ilmoittaa, ei halua tehdä epämiellyttäväksi koettua tekoa ymv.
Osa miehistä on ihan vaan käytöstavattomia, eli vanhemmat eivät ole opettaneet pojalleen hyviä ja kohteliaita käytöstapoja. Karhunpalvelus vanhemmilta tehdä noin, sillä poika itse maksaa sitten sen hinnan siitä, etteivät vanhemmat ole kasvattaneet.
Laitoin äskeisessä herrasmiehen lainausmerkkeihin, ne hävis jonnekin!
t. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huhuu ap
Ap ghostas
Ai Nytkö tuo on väärin kun sen tekee mies? Ei ole kauaakaan kun täällä oli kirjoitus jossa naiset puolustelivat kyseistä asiaa kun silloin tekijä oli nainen.
Mikä siinä on että naiset eivät hyväksy miesten tekemänä ihan täsmälleen samoja asioita mitä naiset tekevät miehille?
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ihan alkuun että syvempi tutustuminen voisi tuoda kipinän. Mies oli nimittäin paperilla lähes täydellinen. Tavattiin muutaman kerran, sitä ennen viestiteltiin jonkin aikaa. Yhtäkkiä estot päällä, ilman mitään ilmoitusta. Ja kyseessä erittäin korkeasti koulutettu kantasuomalainen herrasmies
t. Ap, 2000-luvun deittailun amatööri
No se ei halua olla sun kanssa enää tekemisissä. Ei koulutuksen taso tuohon liity, monestihan nimenomaan duunarimiehet on sellaisia reiluja, rehellisiä ja symppiksiä tyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Ghostaus on ihan normaalia.
Vain luonnevikaisten mielestä.