Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin erittäin kokeneella psykiatrilla ja hän ei pitänyt bentsojakaan mitenkään kovin pahana asiana

Vierailija
20.05.2022 |

Suhtautuminen oli täysin toisenlainen kuin monilla muilla lääkäreillä. Hön tosin korosti, että käyttö pitää olla hallittua ja annostus täytyy pysyä siinä mitä on määrätty. Minulla on ollut Xanor pitkään käytössä ja samalla abnostuksella ja tuli ongelma kun vakilääkäri on jäänyt pitkällke sairaslomalle ja kyseisen lääkkeen uusiminen ei ole ollut ihan helppoa. Kyseinen lääkäri jolla nyt kävin, on myös psykiatrian dosentti.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mun lääkäreistä ei ole ikinä pitänyt bentsoja kovin pahana asiana, sain Imovanea nukkumiseen 17-vuotiaana ja Opamoxia ahdistukseen 18-vuotiaana. Osastolla on välillä muistuteltu, että pidä kotona taukoa, ettet jää riippuvaiseksi, mutta siinä se. Lienee aika paljon lääkäristä kiinni ja ehkä myös siitä, mihin vaivaan on määrätty.

Vierailija
2/4 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä yksityisen sektorin vanhemmilla miespsykiatreilla ensisijaisesti, ellei sitten tunne henkilöä muuten.Yleensä naiset määräävät kaikkein huonoimmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä törmännyt lääkäriin, joka pitäisi bentsojen oikeaa ja hallittua käyttöä pahana asiana. Hyvä silti, että niitä ei noin vaan määrätä, koska ovat kuitenkin voimakkaita lääkkeitä, niihin kehittyy helposti riippuvuus ja niitä on helppo käyttää väärin. Itse en ole niitä tarvinnut kuin kerran leikkauksen alla jännityksen voittamiseksi.

Vierailija
4/4 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vielä törmännyt lääkäriin, joka pitäisi bentsojen oikeaa ja hallittua käyttöä pahana asiana. Hyvä silti, että niitä ei noin vaan määrätä, koska ovat kuitenkin voimakkaita lääkkeitä, niihin kehittyy helposti riippuvuus ja niitä on helppo käyttää väärin. Itse en ole niitä tarvinnut kuin kerran leikkauksen alla jännityksen voittamiseksi.

Minä ja moni muu ollaan. Suomen bible belt vaikuttanee asiaan, vaikka tilanne on monelle mahdoton ympäri maan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme