Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri (nainen) keikistelee miehelleni, miksi?

Vierailija
20.05.2022 |

Onko teillä kokemusta tällaisesta? Mentiin miehen kanssa sovitusti poikkeamaan kaverin asunnolla, nopeasti vain eteisessä hakemassa jotain. Kaveri tiesi tarkalleen koska olemme tulossa. Avasi oven hyvin kevyesti vaatetettuna (okei, kotonaan saa pukeutua kuten haluaa) ja meidän siinä ollessamme ryhtyi pukeutumaan hyvin akrobaattiseen tapaan, työnsi lantiotaan voimakkaasti eteenpäin, olettevasti jotta genitaalialue olisi näkynyt selkeämmin.

Itse hämmennyin tilanteessa ja jotenkin vaan tuijotin kaverin paljasta alakertaa. Lähdettiin siitä sitten ja noin 10 minuutin hiljaisuuden jälkeen sain mieheltä kysyttyä että oliko hän nähnyt saman kuin minä (kaverin p*mpin siis), ja olihan hän. Mutta mitä ihmettä? Onko teillä kokemusta tällaisesta? Miksi ihminen toimii noin? (Kysyn täällä koska en nyt sitten saanut kaverilta kysyttyä kun kerran olin itse tilanteessa jäätynyt)

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huom siis _oletan_ että hän ei tarkoittanut kohdistaa showta minulle koska olemme tavanneet lukemattomia kertoja kahdestaan ja mitään tällaista ei ole tapahtunut

Vierailija
2/19 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa taasen porvoosta.

Vierailija
4/19 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis nyt.

Vierailija
5/19 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vamppaa miestäsi. Kyllä naiset laskee, että varattu mies on hyvää matskua kun kelvannut jollekin ja ehkä kaverisi tietää sinun olevan ronkeli miesten suhteen?

Vierailija
6/19 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ihan ok näköinen, mutta mies on minua paremman näköinen ja lisäksi nuorempi. Kaveri on huomattavan kaunis ja suunnilleen samaa ikää miehen kanssa. Mietin että oliko tarkoitus "näyttää" minulle jotain? Muutakin siis kuin sitä kauneinta (tyyiin valtaa, paremmuutta, jotain sellaista). ap

Vierailija
7/19 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut aikoinaan 2 tällaista "kaveria", jotka flirttaili mun miesystäville ja sitten yrittivät iskeä/iskivät exiä. Katkaisin välit. Nuohan on kuvottavia, ei ne mitään kavereita saati ystäviä ole. Itse olen erittäin maltillinen kaverin miesten läsnäollessa, en pidä liian pitkiä katsekontakteja, en hymyile/naura liikaa kontaktissa ystävien puolisoihin, vaan priorisoin kontaktin ystävien kanssa. Toki olen kohtelias ym.. Haluaisin itsekin samanlaisia ystäviä, mutta aika harvassa ovat. Useimmat ajattelee enemmän vain itseään.

Ap, sinuna pistäisin ton entiseksi kaveriksi. Ei tule muuttumaan.

Vierailija
8/19 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon takia en jaksa suurinta osaa naisista. Aina jokin oma "peli" menossa ja jotain vailla. Kannattaa keskittyä fiksuihin tapauksiin.

Vierailija
9/19 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset tykkää saada huomioooo...."

Anna Abreu

Vierailija
10/19 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo on lyhyt ja ytimekäs.

Vierailija
11/19 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on käynyt tismalleen noin, paitsi ei hän kaveri kyllä ollut. Myöhemmin mies kävi kiksauttamassa tätä muijaa ja luuli, etten tästä ollut tietoinen. Jännästi tuo tehosi kyllä mieheeni.

Vierailija
12/19 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtapeli. Saa egonboostausta siitä, jos pystyy todistamaan että saisi houkuteltua varatun miehen. Ei välttämättä liity mitään henkilökohtaista AP:ta kohtaa, muuten kuin että hänen mies nyt sattui olemaan sopivasti "saatavilla" viettely-yrityksen kohteeksi. Jotkut oikein harrastavat tätä. Eli saavat sitä suuremmat kicksit kun mitä vaikeamman kohteen voivat saada kaadettua. Ei toki päde useimpiin ihmisiin.

Vierailija
13/19 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te saatte näistä provoistanne?

Mitä paksumpaa p-kaa sen parempi?

Ja sitten nämä jotka pää edellä siihen hyppäävät - ihmiset on pirun tyhmiä tai sitten tästä täytyy saada jotain nautintoa, lukea ja kirjoittaa?

Vierailija
14/19 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te saatte näistä provoistanne?

Mitä paksumpaa p-kaa sen parempi?

Ja sitten nämä jotka pää edellä siihen hyppäävät - ihmiset on pirun tyhmiä tai sitten tästä täytyy saada jotain nautintoa, lukea ja kirjoittaa?

En nyt nautinnoksi kutsuisi, mutta myönnän että lähdin hakemaan JOTAIN positiivista tunnetta, ehkä sellaista että jollekulle muulle on käynyt samoin ja saisin jotan vertaistukea tms. En sen miehenkään kanssa jaksa loputtomiin keskustella aiheesta "muistatko kun kaveri näytti meille p*mppiä eteisessä?"

Vierailija
15/19 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla tyttöjen illassa kysyt siltä kaveriltasi että mitä sinun hänen mielestään pitäisi tehdä kun miehesi tykkää pissa- ja kakkaleikeistä makkarissa ja että saattaa olla kaappihomokin.

Jos tuo ei riitä sammuttamaan kaverisi kiinnostusta mieheesi ja hänen vamppauksensa jonakin päivänä tuottaa hedelmää, heillä menee homma puihin viimestään siinä kohtaa kun kaverisi ehdottaa noita leikkejä miehellesi.

Tai, sit ihan vaan heivaat "kaverisi".

Vierailija
16/19 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis varmaan aika hämmentävä tilanne miehelleni, jos joku kavereistani alkaisi vaihtaa vaatteita hänen edessään siten, että alapää näkyisi. Varmaan naurettais yhdessä asialle jälkikäteen, mutta ei kai tuosta kannata sen enempää stressata. Sama kai se kuka sitä miestä yrittää liehitellä, jos hän omasta halustaan on sinun kanssasi? En varmaan ottaisi tuota puheeksi kaverin kanssa, sillä ajattelisin, että jos hänellä nyt jotkut tarkoitusperät oli, niin ne vesittyvät sillä kun tuollaisen ignoraa.

Vierailija
17/19 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt ihan usko, että kaveri näytti teille sukuelimensä. Seuraava.

Vierailija
18/19 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammoilla on av-mammojen ongelmat.

Vierailija
19/19 |
20.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin käydä laittamassa tämän neitokaisen himot kuriin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi