Minulle yritettiin soittaa Californiasta - en uskaltanut vastata
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Jos se oli Hollywoodista ja halusivat tarjota sinulle isoa roolia? Nyt meni se mahdollisuus.
Seksiä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos se oli Hollywoodista ja halusivat tarjota sinulle isoa roolia? Nyt meni se mahdollisuus.
Seksiä vastaan.
Saisi sitten kerran sitäkin.
Huijaustekstareita ainakin tulee nyt.
Mikä niissä puheluissa pelottaa? Punaista luuria painamalla saa puhelun lopetettua, eikä mitään sitoumuksia pysty tietämättään tekemään vastaamalla "yes". Eikä puheluun vastaaminen tuo mitään ylimääräisiä maksuja.
Vierailija kirjoitti:
Mikä niissä puheluissa pelottaa? Punaista luuria painamalla saa puhelun lopetettua, eikä mitään sitoumuksia pysty tietämättään tekemään vastaamalla "yes". Eikä puheluun vastaaminen tuo mitään ylimääräisiä maksuja.
Mutta jos siellä on joku Ridge Forrester
Renny tarjoaa roolia. Kyllä, juuri sinulle, suomen suurin elokuvatähti.
Uskaltanut?
Vastaa vain, älä puhu mitään ja anna niiden kertoa asiansa ja sitten sanot niille ruottiksi että "tack men nej tack".
Niillä menee pasmat ihan sekaisin kun luulevat soittaneensa väärään maahankin.
Toinen joka myös toimii että sanot niille "Muumipappa on vielä talviunilla soittakaa kesänkorvalla uudemman kerran jos se vielä käypi teitin pirtaan"
Minä vastaan aina kaikkiin numeroihin, kun eihän sitä tiedä kuka sieltä soittaa.
Mulle tuli puhelu ulkomailta ja sieltä vanha opiskelukaveri soitti ja kysyi kiinnostaisiko työt ulkomailla.
Kyllähän ne kiinnosti.
Kumminkaima jätti sulle miljoonan kun annat ensin pankkitilin tiedot
Mulle oli tuli kerran Gambiasta puhelu.
En ole ikinä siellä käyny ym.... näitä rakkaushuijareita vissiin
Trumppi siellä sulle soitteloo. Yritti tavotella Saukkoa, mut sulle näemmä tul puhel