Lihotus, miksei se koskaan onnistu?
Vuodesta toiseen olen alipainoinen. Otan aina väliajoin tavoitteeksi viimeinkin lisätä massaa, mutta ei se projekti ikinä oikein ota tuulta alleen. Olen käyttänyt äppejä yms. jotka muistuttaisivat minua syömään, mutta niidenkin notifikaatiot aina alun innostuksen jälkeen vain jätän huomioimatta.
Mikäköhän avuksi?
Kommentit (9)
Pitää vain muistaa syödä tasaisesti parin tunnin välein. Itsekin olen sellainen, joka saattaa unohtaa syödä ja huomaan vasta illalla, että olen koko päivän elänyt pelkällä kahvilla ja vedellä.
Voisinpa jollain kumman konstilla lahjoittaa 10 kg!
Sama vika. Ja syön mielestäni kuin hevonen, tai pikemminkin kuin lehmä eli märehdin vähän väliä jotakin. En välttele sokeria enkä rasvaa. Ja ikääkin on jo lähemmäs 40....
Ite syön karkkia joka päivä, joka happohyökkäyksellä (3-4x pv) ni voin luvata että paino nousee...
Vierailija kirjoitti:
Voisinpa jollain kumman konstilla lahjoittaa 10 kg!
Mulla olisi 33kg ylimääräistä lahjoittaa.
Ala rakentaa lihaksia, alkaa ruokakin maistumaan ihan eri tavalla. Rasvaa on vaikea saada itseensä, jos siihen ei ole taipumusta.
Täällä sama. Olen korona-aikana jopa ottanut 4 kg takapakkia, kyllä on pettymys. Nyt vaan kelaan, montako desiä pähkinöitä ja montako lusikallista kasvirasvaa pullosta olisi tarpeeksi normiruoan lisäksi... Tulokset ovat aina jääneet heikoiksi. Mitään kuria minun ei tarvitse noudattaa pysyäkseni alipainoisena. Tässä ollaan jumissa 45 kg kieppeillä aikuinen nainen. Minun pitäisi tällä hetkellä lisätä ruokamäärää, se on totuus, mutta isompi ongelma on, että en voi päättää, mitä ruoalle sitten tapahtuu kun se on syöty.
Perustetaan läskipankki, jonne lahjoitetaan rasvaa ja pumpataan laihojen peppuun :D
No, totta puhuen lihavuudesta ei ole yhtään hyötyä, paitsi että jostakin luin, että naisten rintasyöpää ja keuhkosyöpää oli enemmän hyvin hoikilla ihmisillä kuin lihavilla, mutta tuohon saattaa vaikuttaa tupakointikin. Tuntemani hoikat polttavat enemmän tupakkaa kuin lihavat, jotka mässyttävät ruokaa aivan liikaa.
Ihan sama ongelma. Ei paino nouse. :/