Lähetin usean viestin eräälle henkilölle, joka oli tykännyt minun FB-postauksestani, mutta sitten ILMAN MITÄÄN syy poistanut tykkäyksen. Kuitenkin
hän ei vastannut mitään minulle! Yritin kysyä, miksi hän poisti tykkäyksen. Miksi joku ihminen toimii tällä tavalla törkeästi? Tykkää ensin ja sitten ilman mitään syytä poistaa tykkäyksen. En voi välttyä siltä ajatukselta, että hän haluaa kiusata minua. Muita vastaavanlaisen käytöksen uhriksi joutuneita?
Kommentit (18)
Etkö näe mitään yhteyttä viestipommituksesi ja tykkäyksen poiston välillä?
Vierailija kirjoitti:
No kyllä mäkin poistaisin, jos tykkäyksestä saisin maanvaivan perääni.
Kysyn juuri siksi, että hän poisti tykkäyksen! Taitaa olla koulukiusaaja.
AP
Vierailija kirjoitti:
Laitoin viestit vasta sen jälkeen, kun tykkäys oli laittomasti poistettu! Tyypillistä koulukiusaajan toimintaa.
AP
Sinä et ainoastaan halua kiusata tuota tykkääjää, vaan kiusaat häntä lähettelemällä eitoivottuja viestejä monta.
Ei ole laitonta eikä kiusausta. Voi olla, että vahingossa oli laittanut tykkäyksen, itsellenikin on käynyt joskus niin. Älä ahdistele tuota ihmistä.
Sinä et taida saada paljoa tykkäyksiä postauksiisi, kun huomaat sellaisen tulon ja poiston? Ja kiinnität pakkomielteisesti huomiota asiaan ja penäät tykkääjän syitä.
Aloittaja on varmaan jo leimannut kaikki kommentoijat myös koulukiusaajiksi, kun eivät ole samaa mieltä hänen kanssaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitoin viestit vasta sen jälkeen, kun tykkäys oli laittomasti poistettu! Tyypillistä koulukiusaajan toimintaa.
AP
Puhut itsestäsi!
Älä suotta jää tuota suremaan. Mitä enemmän asiaa pohdit, sitä suuremmaksi mörkö kasvaa, joten anna olla.
Järkeä päähän. Jos sinulla ei ollut muuta kommentoitavaa kuvittelemallesi tykkääjälle, on parempi olla olematta yhteydessä.
Minä olen voinut poistaa tykkäyksen vahingossa. Huono näkö ja en muista/ näe olenko tykännyt jonkun julkaisusta. Tykkään varmuuden vuoksi uudelleen. Ja tykkäys poistuu.
Jos jokin julkaisu menisi tykkäyksen jälkeen yleiseksi riitelyksi ja väittelyksi, voisin poistaa tykkäyksen. Julkaisu ei silloin enää vastaa sitä mistä olen tykännyt. En halua tukea sellaista käytöstä jossa julkisesti nolataan muita. Käytöstavat.
Miksi antaa tykkäys, jos haluaa poistaa sen myöhemmin? Ei mitään syytä antaakaan siinä tapauksessa sitä.
No kyllä mäkin poistaisin, jos tykkäyksestä saisin maanvaivan perääni.