Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saisin seuraa esim. pyöräilemään, vaeltamaan yms tai tänä kesänä esim Porin lentonäytökseen?

Vierailija
14.05.2022 |

Hirmu tylsää mennä aina yksin. Pyöräilemässä käyn yksin, vaeltamassa käyn yksin, tapahtumissa käyn yksin. Tänä kesänä esim. olisi Porin lentonäytös, sopivasti kesäloman aikana. Mutta yksin asuvana miehenä noissa saa käydä yksin ja liikuntajututkin saa tehdä yksin. Tinderit yms on kokeiltu. Matkustelemassakin saa käydä yksin (ennen koronaa). Tollasissa tapahtumissa aina vähän masentaa se, kun muut miehet kulkevat jonkun naisen kanssa siellä ja itse en. Pyöräilemässä tai vaeltamassa saa yleensä mennä yksin eikä tarvi masentua muista.
M36

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Porissa sinkkutoimintaa? Luonnonsuojeluliitolla mitään alajaostoja, tai Suomen ladulla tai vastaavalla toimintaa sillä suunnalla? Seurakunnat, vaikka voi olla kynnys mennä mukaan jos ei ole erityisen uskovainen.

Kurjaa, jos ei ole ketään kaveriksi jos sitä haluat, mutta uskon että kyllä etsimällä löytää! Hyvää kesää.)

Vierailija
2/10 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat nimenomaan naisen kaveriksesi? Esim. lentonäytös ei kuulosta kovinkaan kiinnostavalta aktiviteetilta näin naisen korvaan. Onko sulla miespuolisia kavereita, vaikka niitä seurusteleviakin? Eivät hekään varmaan aina tyttöystäviensä kyljessä kyhnää, vaan lähtisivät mielellään kanssasi jonnekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos annat persettä niin voin tulla kaveriksi.

Saija45

Vierailija
4/10 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kaveri lentonäytöksessä on kuulosuojaimet.

Vierailija
5/10 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä naisena olisin erittäin kiinnostunut lentonäytöksestä ja muutkin mainitsemasi asiat, mutta olen tällainen viisikymppinen, tosin hyvinkin urheilullinen enkä edes asu Porissa. Kai sitä on tyydyttävä kohtaloon: minäkin käyn salilla, lenkillä, jopa konserteissa yksin pääsääntöisesti. 

Vierailija
6/10 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi kertaa lähtenyt vaeltamaan tuntemattomassa porukassa. Facebookista löytyy vaellusryhmiä. Vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa en kyllä lähtisi.

Vierailija
7/10 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nainen kyllä pitää lentonäytöksistä, mutta ollaankin asianharrastajia perheen kanssa.

Mukavaa lentonäytöstä - hymyillään, jos kohdataan 🙂

Vierailija
8/10 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lentonäytöksellä on faceryhmä.

Muitakin fb-ryhmiä on, joista voi kysellä seuraa.

Vierailija
9/10 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda seuranhaku ja opettele nauttimaan yksin olosta.

Vierailija
10/10 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan