Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä sitkeä tauti mulla oli? Imusolmukkeita, flunssaa, kovaa väsymystä

Vierailija
14.05.2022 |

Mainitsen alkuun että olen ottanut kolme koronarokotetta (kun joku kuitenkin niihin viittaa), influenssarokotuksen, ja viikkoa ennen tämän oireilun alkua olin ottanut jäykkäkouristusrokotuksesta tehosteen.

Tauti alkoi niin, että kainalot kipeytyivät ja tuntuivat "turvonneilta/liian paksuilta", en kuitenkaan löytänyt mitään selkeitä imusolmukkeita tms. pahkuraa niistä. Sitten iski perusflunssaoireet. Muutamassa päivässä ne menivät ohi, ja alkoi kova väsymys ja lämpöily. Olin ihan rättiväsynyt. Kun aloin tästä toipua noin parin viikon kuluttua oireiden alusta, huomasin kaulalla ja niskassa pieniä turvonneita imusolmukkeita. Kainaloiden kipu/turvotus loppui muutamassa viikossa, ja kaulankin imusolmukkeet ovat nyt reilu kuukausi taudin alkamisen jälkeen laskeneet mutta ovat edelleen tunnusteltavissa (koko alle 1cm).

Normaaliflunssalta tämä ei tuntunut, eikä flunssa ole koskaan kasvattanut imusolmukkeita minulla.

Tein korona kotitestejä useamman, ja yhdessä niistä oli aivan haalea toinen viiva, muut olivat negatiivisia. Virallinen koronatesti oli negatiivinen, eikä puoliso ainakaan saanut ollenkaan tätä tautiani.

Mikähän tauti tämä olisi voinut olla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona teki meille juuri tuota. Ja se haalea viiva on plussa. Omikron tekee monelle vain haalean viivan, testit eivät ole siihen räätälöityjä. Varsinkin kun on vielä 3 rokotusta, niin tartunta ei näy vahvasti testissä.

Vierailija
2/9 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvä korona, ei ne rokotteet estä tartuntaa vaan lieventävät oireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona. Minulla oli 100% samat oireet, lisänä selkäkipu.

Vierailija
4/9 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vaarallista jos imusolmukkeet turpoavat. Vaaara proppuihin on suuri.  Lähettäisin kuvat  selittämään mutta tänne ei voi laittaa

Vierailija
5/9 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihan turhaan otit ne kolme rokotetta,Ei ne auta , paremminkin tappaa. 

Vierailija
6/9 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imusolmuke- tai verisyöpä.

Vierailija
7/9 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lymfooma

Vierailija
8/9 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommenteista.

Minulta otettiin perusverenkuva ja lääkäri katsoi näitä imusolmukkeita pari viikkoa sitten, sanoi että vaikuttavat reaktiivisilta ja voi rauhassa niitä vielä hetken katsella ja verenkuva oli ok.

Koronatestin viiva oli tosi haalea, haamuviiva vain. Mutta itsekin kyllä mietin olisiko ollut korona kuitenkin. Itse flunssa oli lievä, eikä tullut kovaa yskää tms., vaan nämä "yleisoireet" väsymys, päänsärky, lämpöily, imusolmukkeet, olivat vahvimmat oireet.

Vierailija
9/9 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pusutauti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme