Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasemmisto nostaa perustoimeentulon määrää 26 kuussa. Hoitajana olen LKERRAN saanut noin ison kokorutuksen palkkaani 16 vuoden aikana

Vierailija
13.05.2022 |

Kävinpä laskemassa mitä saisin perustoimeentulotukea lapseni kanssa asuen ja se oli yli 1900 kuussa. Mitä helv... mitä ihmettä, mä teen töitä niin että olen kahdesti ollut kuolla uupumukseen, todella kuolla, ihan sairaalassa olin ja mulla jää käteen 1600. Sairasta. Todella sairasta. Tämä yhteiskunta on sairas. Nyt riitti. nyt todella riitti. En tee enää päivääkään töitä, sen päätin nyt.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihis siitä kateellinen pa

Vierailija
2/4 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja pahoittelen kirjoitusvirheet, alkoi vaan niin paljon ärsyttää, yhtäkkiä rahaa löytyy tollaiseen, mutta ei ihmisten palkkoihin. Onneksi on lääkärinaika jatkostani maanantaina niin päätös tuli nyt etten palaa työelämään enää. Riitti todella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta avain hyvä palkkaiseen työhön on korkeakoulutus, ei lakkoilu. Tuki-orjana päätyy ennemmin tai myöhemmin kuntouttavaan aikuisten päiväkerhotoimintaan ja siitä harva nousee enää avoimille markkinoille palkkatyöhön. Työmarkkinatuki ei kerrytä hlö.kohtaista eläkettä. Nykyisilläkään sotahinnoilla ei Kelan työttömyyskorvauksella oikein saa halvinta ruokaakaan enää sinkkutaloudessa elävä jos on keskinkertainen vuokra.

On toki käytännön ammatteja joissa on jopa yli 3500+ brutto kk palkka mutta joissa vaaditaan fyysistä hyvyyttä. Ihan jokaisesta naisesta ja huono kuntoisesta miehestäkään ei ole asfalttitöihin tai junaradan korjaajaksi.

Vierailija
4/4 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin nyt kiiruusti irtisanoutumaan. Sen jälkeen pyydät poistamaan ammatinharjoittamisoikeudet.

Kun noin paljon saat toimeentulotukea ja siihen päälle vielä lapsilisät, elatusavut ja työttömyyskoraukset, niin eihän sairaanoitajan kannata tehdä töitä kun saman saa töitä tekemättä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän