Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi en pääse yli deittikumppanista?

Vierailija
13.05.2022 |

Oltiin tiiviisti yhteydessä, viestiteltiin ja soiteltiin päivittäin ja sitten lopulta nähtiinkin, jonka jälkeen tää deittikumppani jätti mut. Siitä on nyt mennyt kaksi viikkoa. Miksi en vieläkään ole päässyt tästä yli vaan mietin häntä jatkuvasti? Muut miehet eivät vielä kiinnosta. Mitä tehdä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Been there, done that!

Vierailija
2/6 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa aika lyhyt aika. Ole itsellesi armollinen. Vain aika auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ehdit kiintyä häneen jo ennen tapaamista tapahtuneen yhteydenpidon aikana. Tuon takia kannattaa aina tavata ihminen mahdollisimman nopeasti, ei ole niin suuri pettymys jos jutusta ei tulekaan mitään ja pääsee helpommin yli.

Vierailija
4/6 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. En todella tiedä. Eikä sinua Ap varmaan lohduta se, kun kerron, että itse olen saanut ni-in monta kertaa pakit tai päätynyt parhaimmassa tai huonoimmassakin tapauksessa vain kaveriksi tai ystäväksi, enkä toistaiseksi koskaan haaveeni ja unelmani mukaisesti vastavuorosieen ja keskinäiseen kunnioituksen varaan rakentuvaan parisuhteeseen.

Ei tässä mitään sinkkunakin voi elää oikein hyvää ja mukavaa elämää. Mutta toki harmittaa kun huomaan, että useat pakit ovat saaneet minut araksi ja hieman kömpelöksi. Asun uudella paikkakunnalle, jonne muutin töiden perässä. Työt päättyi ihan liian pian niiden alkamisen jälkeen kiitos tai mote koronan. En tunne täältä oikein ketään.

En oikein edes tiedä missä minun olsi luontevinta yrittää löytää puoleensa vetävältä vaikuttava ja kerätä rohekuteni ja yrittää lähestyä ja mahd. päästä edes treffeille, - Kun en minä ennenkään viihtynyt mitenkään erityisen hyvin baareissa tai yökerhoissa tms.   

Vierailija
5/6 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama, viime vuonna kävin n. 15 Tinder-treffeillä ja mikään ei oikein kolahtanut, kunnes sitten viimeisin. Siinä olisi osunut kaikki yksiin, paitsi se, että mies ei ollut kiinnostunut minusta. En ole päässyt puoleen vuoteen yli tästä, tuntuu että kukaan muu ei kiinnosta, en edes jaksa olla koko Tinderissä enää.

Vierailija
6/6 |
13.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nielitkö mällit mällykkeet?