Tampereella pyöriskelee häiriintynyt ihminen, onko teilläkin näköhavaintoja?
Elikkäs olen jo useampana päivänä kaupungilla kulkiessa nähnyt sellasen vanhan miehen, jolla on sellasia naisten vaatteita päällänsä esim. Pinkit leggingsit, muistaakseni hame ja vielä joku tekomaha, koska esittää olevansa raskaana. Kävelee vielä vähän vaan oudosti. En ole mikään transfoobikko, mutta mun mielestä toi menee jo yli. Kertokaa jos on näköhavaintoja ja mikä sillä on vialla, jos tiedätte tarkemmin, tai jopa tunnette.
Kommentit (13)
Tiedän tapauksen.. Saattaa käyttäytyä aggressiivisesti ja pelkää koiria.. Takakenoksi häntä täällä kutsutaan kävelytyylin perusteella vai on hän sitten raskaaksi pamahtanut..
Kaikki maailman hullut asuvat Tampereella. Yhdessäkään muussa maailman kaupungissa/pitäjässä ei ole hulluja.
Eikös siellä ole se joku polkupyöräilijäkin, jota saa väistellä kun menee tuhatta ja sataa välittämättä muista tiellä kulkijoista.
Miten tehdään tamperelainen hulluksi laitetaan pyöreään huoneseen ja sanotaan että nurkassa on mustaamakkaraa xD
En ole foobikko mutta
Niinpä niin.
Vastenmielinen aloitus. Kyllä, olen bongannut hänet lukuisia kertoja vuosien mittaan. Mitä sitten? Ikinä en ole havainnut että hän olisi häiriöksi kenellekään.
MM-hokin virallinen kisamaskotti.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki maailman hullut asuvat Tampereella. Yhdessäkään muussa maailman kaupungissa/pitäjässä ei ole hulluja.
Paitsi Turussa
Vierailija kirjoitti:
Miten tehdään tamperelainen hulluksi laitetaan pyöreään huoneseen ja sanotaan että nurkassa on mustaamakkaraa xD
Nurkassa on NÄÄS mustaamakkaraa!
Vierailija kirjoitti:
Eikös siellä ole se joku polkupyöräilijäkin, jota saa väistellä kun menee tuhatta ja sataa välittämättä muista tiellä kulkijoista.
Taidat tarkoittaa mua. Asun tampereella, pyöräilen aina kovaa vauhtia ja en aina katso eteeni
Nuorimies 25v
Voisin kuvitella että niitä on enemmänkin kun Tampereesta kyse