Helsingin julkinen liikenne on kyllä täysin toimimatonta. Metro on kulkenut koko tämän vuoden harvennetulla vuorovälillä.
Ja välillä se ei toimi lainkaan, kuten toissapäivänä kun oli vaihteistovika. Tiedottaminen poikkeusjärjestelyistä ei myöskään toimi. Myös busseja perutaan jatkuvasti. Pitäisi kyllä panostaa keskustatunneliin, jotta liikenne sujuisi paremmin.
Kommentit (16)
Mitä oikein itkeskelet. PKS-alueella on todella kattava määrä eri julkisia ajoneuvoja HSL-bussit, metro, ratikat ja lähijunat, sekä löytyy todella hyvät pyörätiet. Oulussa ei kulje kuin bussit ja kulkuvälit tiheimmillään 20min normi-aikana ja kesällä ehkä kerran tunnissa. Riippuen siitä missä päin asuu tällä seutukunnalla. Sen vuoksi täällä porukat ajavat fillareilla kesät talvet ja talvisin jopa -20 asteen pakkasissa, mitä siellä etelän periferiassa ei ole aikoihin edes koettu.
Ei pidä paikkaansa, julkisilla pääsee hyvin. Vikatilanteista tiedotetaan, pitää vaan viitsitä tarkistaa tiedot hsln sivuilta.
Mikä siinä keskustatunnelissa niin häiritsee vihreitä? Eikö olisi kiva, että autot saisi kulkemaan maan alla ja pyöräteitä olisi enemmän?
Ja taas mokattiin yksi raideliikenne projekti. Sama kämmi kuin länsimetron kanssa. Täytyy kyllä ihmetellä, eetä millaista porukkaa sellä oikeasti näistä asioista päättää?
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/hs-kallis-laskuvirhe-helsingissa…
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa, julkisilla pääsee hyvin. Vikatilanteista tiedotetaan, pitää vaan viitsitä tarkistaa tiedot hsln sivuilta.
Minä ainakin seisoin metroasemalla väkijoukossa ja koitin saada hiljaisesta kuulutuksesta tietoa. Miksi HSL-sovellus ei lähettänyt aamulla viestiä ja suositellut etätöitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin seisoin metroasemalla väkijoukossa ja koitin saada hiljaisesta kuulutuksesta tietoa. Miksi HSL-sovellus ei lähettänyt aamulla viestiä ja suositellut etätöitä?
Mulle tulee sähköpostiinkin ilmoitus!
Mihin vertaat? Helsingissä on erinomainen julkinen liikenne kaikilla mittareilla.
Vierailija kirjoitti:
Mihin vertaat? Helsingissä on erinomainen julkinen liikenne kaikilla mittareilla.
Sulla on ihan omat mittarit.
Koko vuoden ollut muka harvennetut välit metrolla - älä naurata! Harvoin on mitään häiriöitä, mä käytän paljon metroa. Olen tyytyväinen Hgin joukkoliikenteeseen.
Hah hah, Helsingin metro on ihan vitsi!!! Oletko koskaan käynyt ihan oikeassa metrossa, esim. Lontoossa tai Berliinissä?!
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, Helsingin metro on ihan vitsi!!! Oletko koskaan käynyt ihan oikeassa metrossa, esim. Lontoossa tai Berliinissä?!
Ja se vitsi oli?
Voi oletko joutunut odottamaan pienen hetken tai käyttämään jotain vaihtoehtoista julkista kyytiä? Muualla Suomessa jos jää odottamaan julkisiä niin kuolee vanhuuteen ennen kuin julkiset alkaa edes liikkumaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka muuhun suomeen vertaa niin Helsingissä on todella hyvä julkinenliikenne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaikka muuhun suomeen vertaa niin Helsingissä on todella hyvä julkinenliikenne
Ei sitä pidä muuhun Suomeen verrata, kun muualla ei ole yhtä paljon ihmisiä.
No ei todellakaan ole koko vuotta ollut harvennetut välit.