Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Odotatko kesää?

Vierailija
12.05.2022 |

Kohta se on täällä, kesä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Miehellä päättyy työt ja saadaan nauttia koko kesän ajan yhteisestä perheajasta ennen uusien töiden alkua. Itse olen kotona vanhempainvapaalla. Harvinaista herkkua kiireen valtaamassa maailmassa.

Vierailija
2/5 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, että tulisi lämpimiä ilmoja, muttei ei mitään tappohelteitä. Ulkoilua luonnossa ja rantaelämääkin välillä. Odotan! Suomen jokainen vuodenaika on kiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/5 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan toivon toivon enemmänkin, että päivät matelisivat. Elämme mielestäni juuri tällä hetkellä ihanaa vuodenaikaa. Olen aina iloisin huhti-touko-kesäkuussa. Nytkin, vaikka on suht pilvistä, ilma on lempeä ja sadepisaratkin vain raikastavat sitä.

Vierailija
4/5 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mua jo ahdistaa kesäviikonloput kun ihmiset aktivoituu ja elää niin Ihanaa elämää. Meidän perhe lojuu kotona, mies ei halua tehdä mitään ja istuu terassilla tai grillaa koko kesän.

Ja ihastelee kuinka Ihanaa on vaan olla. Voi tsiisus! Kuolen tylsyyteen. Joo, menen ja teen itsekin tai kavereiden kanssa, mut muut perheelliset tekevät perhejuttuja, ovat mökeillään ja sukuloimassa.

Vierailija
5/5 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietyllä tapaa, juu, mutta iso osa siitäkin on vain nostalgiaa lapsuudesta. Näin aikuisena arkeeni ei vaikuta mitenkään oli kesä tai talvi, ja kesä itsessään tarkoittaakin lähinnä hyönteisiä, hellettä ja ihmismassoja joka halvatun paikassa. Sekä tietysti fomoa, kun "pitäisi" tehdä sitä sun tätä, tai muuten kEsÄ mEnEe HuKkAaN.

Varmaan vain syön tavallista enemmän jäätelöä ja katson sarjoja suoratoistopalveluista, kun jo ulos laittautuessa tulee hiki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän