Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla on ahdistuneisuushäiriö

Vierailija
11.05.2022 |

Luulin että lapsuuteni oli normaali. Miksi ei olisi ollut? Vanhempani ovat molemmat akateemisia, rahaa oli, ei koskaan fyysistä väkivaltaa. Monella mittarilla kaukaa katsottuna hyviä ihmisiä.

Opin lapsuudessa välttämään konflikteja ja miellyttämään ihmisiä. Isäni kanssa harjoittelin monesti koulujuttuja ja sessiot päättyivät monesti siihen, että itkin. Tästä isäni sai lisää vettä myllyyn, oli todella viileä, silleen että oletko vähän tyhmä kun et tajua. Tunteillani ei ollut väliä ja tunteitani ei huomioitu. Joko teet, tai itket ja teet. Äidilläni oli sen sijaan mielenterveysongelmia, kannattelin hänen mielenterveyttään, muistan myös tilanteita joissa en tullut hyväksytyksi tai en kokenut oloani rakastetuksi omana itsenäni.

Järkytys tajuta, että lapsuuteni ei sittenkään ollut se optimaalisin vaikka olin niin aina ajatellut. Koti oli tunne-elämältään epänormaali. Olen nyt kärsinyt ahdistuneisuudesta ja sosiaalisten tilanteiden pelosta. Yritän selvitä. Mietin miksi musta tuli tällainen, veljeni on täysin normaali.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yrität selviytyä sos.tilanteissa? Mitä keinoja käytät?

Vierailija
2/5 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee töihin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten yrität selviytyä sos.tilanteissa? Mitä keinoja käytät?

Beetasalpaajia ja opamoxia on. Teen hengitysharjoituksia ja meditaatioita. Ammattiavun hakeminen on nyt jäänyt vähemmälle, kun välillä on parempiakin kausia. Pitäisi kyllä varmaan taas hakea jonnekin terapiaan.

Ap

Vierailija
4/5 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläpä ei tänä päivänä olisi, ja erityisherkkyys.

Vierailija
5/5 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mee töihin!

Olen jo töissä. Siellä tämä pahiten oireileekin, kun olen huomioin kohteena. Lamaannun ja välttelen itseni tuomista esille vaikka sanottavaa olisi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi