Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miltä se tuntuu kun antaa lapselle luvan virittää mopoaan ja sitten lapsi vammautuu

Vierailija
11.05.2022 |

tai jopa kuolee.
Tutulle kävi näin. Poika ajoi yli 80 km/h ja suistui tieltä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy siltä tutulta.

Vierailija
2/7 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan poliisille viritetyt mopot.

Yläkoulu ope

P. S. Ratsia tulossa taas ensi viikolla koulun pihalle 🤗

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys on yleensä oikein näin:

Miltä tuntuu, kun on vanhempana auttanut lasta virittämään mopon ja sitten lapsi vammautuu tai kuolee?

Vierailija
4/7 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys on yleensä oikein näin:

Miltä tuntuu, kun on vanhempana auttanut lasta virittämään mopon ja sitten lapsi vammautuu tai kuolee?

Hyi. Ai ne oikein auttaa. Sama kuin antaisi lapselle ladatun aseen: leiki tällä.

Vierailija
5/7 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen miettinyt. Ja on vieläpä sellaisia vanhempia, jotka sitten auttaa jälkikasvuaan peittelemään jälkiä, jos jäävät kiinni. Tiedänpä sellaisenkin tapauksen, jossa räikeää ylinopeutta viritetyllä mopolla moottoriliikenteeltä kielletyllä alueella ajanut nuori loukkasi itsensä ja häntä pysäyttämässä olleet poliisit haastettiin vanhempien toimesta oikeuteen sillä perusteella, että ahdistelivat alaikäistä ja siten aiheuttivat onnettomuuden. Mitä vit??? Millaisen mallin tällaiset vanhemmat oikein haluavat maailmasta antaa niille uniikeille unikorneilleen? Että perseile ihan kaikessa rauhassa, mamma ja pappa kyllä tekee kaikkensa, ettei koskaan tarvi vastuuta itse kantaa?

Vierailija
6/7 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa olen miettinyt. Ja on vieläpä sellaisia vanhempia, jotka sitten auttaa jälkikasvuaan peittelemään jälkiä, jos jäävät kiinni. Tiedänpä sellaisenkin tapauksen, jossa räikeää ylinopeutta viritetyllä mopolla moottoriliikenteeltä kielletyllä alueella ajanut nuori loukkasi itsensä ja häntä pysäyttämässä olleet poliisit haastettiin vanhempien toimesta oikeuteen sillä perusteella, että ahdistelivat alaikäistä ja siten aiheuttivat onnettomuuden. Mitä vit??? Millaisen mallin tällaiset vanhemmat oikein haluavat maailmasta antaa niille uniikeille unikorneilleen? Että perseile ihan kaikessa rauhassa, mamma ja pappa kyllä tekee kaikkensa, ettei koskaan tarvi vastuuta itse kantaa?

Ai tämä tapaus? Siinä kyllä poliisin todettiin toiminee väärin, moottoriajoneuvon kuljettajaa ei saa sumuttaa kasvoihin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/945ba464-5ac1-44e4-8601-d86156984f51

Vierailija
7/7 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai tämä tapaus? Siinä kyllä poliisin todettiin toiminee väärin, moottoriajoneuvon kuljettajaa ei saa sumuttaa kasvoihin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/945ba464-5ac1-44e4-8601-d86156984f51

Miksei? Sehän on kiinteistösijoitus, joka tuottaa nykyisillä nollakoroilla sievoisen summan rahaa jo 10 vuodessa.